کد خبر : 243422
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 8:12
-

اصولی:‌ باشگاه‌ها باید برای حضور بانوان در سالن‌های فوتسال آماده شوند

اصولی:‌ باشگاه‌ها باید برای حضور بانوان در سالن‌های فوتسال آماده شوند

رئیس کمیته فوتسال گفت: به احتمال زیاد باید شاهد حضور بانوان در سالن‌های فوتسال باشیم و از باشگاه‌ها خواسته شد شرایط لازم را در این خصوص داشته باشند تا در صورت صدور مجوزهای مربوط، بتوانند زیرساخت‌های خود را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان اصولی در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال کشورمان، اظهار داشت: با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال جلسه هم‌اندیشی داشتیم. در سطح لیگ برتر، بیش از ۸۰ درصد باشگاه‌ها به صورت کامل خصوصی هستند و با عشق و احساس مسوولیت آمدند و تیم‌داری کردند.

وی افزود: جا دارد در اینجا به دو تیم آلومینیوم اراک و شهرداری ساوه تبریک بگویم که به لیگ برتر صعود کردند. این لیگ از ۲۰ تیر کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس کمیته فوتسال عنوان کرد: در جلسه هم‌اندیشی که داشتیم رئیس فدراسیون تاکیداتی به باشگاه‌ها داشت. یکی از مهم‌ترین موضوعات موضوع صدور مجوز حرفه‌ای بود که این یک رویکرد اساسی در فدراسیون در بخش‌های مختلف است. باشگاه‌ها دراین خصوص توجیه شدند. مصطفی زارعی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز در این خصوص تضیحات فنی را به باشگاه‌ها ارائه داد.

اصولی در مورد حضور بانوان در سالن‌های فوتسال، بیان کرد: در فصل جدید با پیگیری‌های مهدی تاج به احتمال زیاد باید شاهد حضور بانوان در سالن‌های فوتسال باشیم. از باشگاه‌ها خواسته شد شرایط لازم را در این خصوص داشته باشند تا در صورت صدور مجوزهای مربوط، بتوانند زیرساخت‌های خود را فراهم کنند.

وی افزود: بحث دیگر در حوزه پزشکی بود. به باشگاه‌ها گفته شد که معاینات و چک‌لیست‌های پزشکی که بخشی از حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌هاست، باید در نظر گرفته شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در ادامه هم مراسم قرعه‌کشی بین ۱۴ تیم را داشتیم که جدول آن مشخص شد. امیدوارم فصل جدید؛ پرانرژی و روبه جلو باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.