کد خبر : 243587
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 14:10
-

کشاورزی: اولویت ما تمدید قرارداد بازیکنان بومی بود/ دو بازیکن دیگر جذب می کنیم

کشاورزی: اولویت ما تمدید قرارداد بازیکنان بومی بود/ دو بازیکن دیگر جذب می کنیم

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: این تیم با حضور «سجاد یوسف خواه» ششمین بازیکن لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات را جذب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،«سعید کشاورزی» اظهار کرد: این تیم که پس از ۶ سال دوباره از لیگ یک به لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور صعود کرده و هم اکنون به دنبال تقویت جایگاه خود در فصل جدید است.

وی اضافه کرد: به همین منظور با اولویت قرار دادن تمدید قرارداد ۱۰ تن از بازیکنان بومی ساوجی که در فصل گذشته در تیم حضور داشتند جذب بازیکنان مختلفی در را در دستور کار خود قرار داد و تا کنون نیز ۶ فوتسالیست را جذب کرده است.

کشاورز با بیان اینکه «سجاد یوسف خواه» بازیکن رکن آذین مشهد در فصل گذشته ششمین ورزشکاری است که باشگاه فوتسال شهرداری ساوه با وی قرارداد جدید امضا کرده است افزود: در مدت باقی مانده جذب ۲ بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات نیز نهایی می شود.

وی یاددآور شد: «عرفان حسین زاده» از مقاومت البرز، «حمیدرضا مرادیان» از مشهد،«امیرحسین غلامی» از فولاد زرند کرمان، «بهنام فکور» و «مهرداد کریمی» هر ۲ از سبحان فلز گرمسار پنج یار لیگ برتری دیگر اضافه شده به این تیم در فصل جدید هستند.

وی با اشاره به اینکه با ورود بازیکنان جدید و انجام تمرینات مقدماتی تیم در حال تقویت است یادآور شد: عصر چهارشنبه این هفته راهی شهر بروجن برای برپایی یک اردوی چهار روزه خواهیم بود و پس از آن در مسابقات دوستانه چهارجانبه شرکت می کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه یادآور شد: این تیم هفتم و نهم تیرماه در مسابقات چهارجانبه با مس سونگون، فولاد زرند ایرانیان و یک تیم بانکی به رقابت می پردازد و پس از آن ۱۳ و ۱۵این ماه نیز ۲ دیدار دوستانه با تیم های دیگر لیگ برتر خواهد داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.