کد خبر : 243615
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 14:25
-

شمسایی: فدراسیون پشتیبانی خوبی داشته است/مسیر جوانگرایی از تیم ملی به باشگاهها رفت

شمسایی: فدراسیون پشتیبانی خوبی داشته است/مسیر جوانگرایی از تیم ملی به باشگاهها رفت

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:خوشحالم مسیری که در جوانگرایی در تیم ملی آغاز شده،به باشگاهها هم رفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی،سرمربی تیم ملی فوتسال امروز پس از نشست با مهدی تاج،رئیس فدراسیون و احسان اصولی،عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته فوتسال عنوان کرد:در این جلسه درباره کلیاتی که در سال ۱۴۰۲ در حوزه برنامه های تیم ملی فوتسال در پیش است صحبت های بسیار خوبی انجام گرفت و مباحث مناسبی رد و بدل شد. تا به امروز فدراسیون پشتیبانی خوبی از تیم ملی فوتسال داشته و در همه روزهای فیفا،به میدان رفته ایم.

وی ادامه داد:همچنین در این جلسه،قرار شد برنامه ریزی برای حضور در رقابت های شش جانبه برزیل که شهریور ماه برگزار خواهد شد انجام شود.

شمسایی خاطرنشان کرد:به صورت کلی جلسه بسیار خوبی را امروز داشتیم.امیدوارم همه آنچه امروز به جمع بندی رسید برای سربلندی تیم ملی فوتسال کشورمان به فاز اجرایی در آید.خوشحالم مسیری که در جوانگرایی در تیم ملی آغاز شده،به باشگاهها هم رفته است.در حالیکه همیشه بالعکس بود و مسیر جوانگرایی از باشگاه به ملی بود و امروز جوانان بسیار خوبی در رده باشگاهی می درخشند تا بعدا مسیر حضور در رده ملی را طی کنند.از رئیس فدراسیون،رئیس کمیته فوتسال و باشگاهها ممنونم و تردیدی ندارم مسیری که امروز سنگ بنای آن گذاشته شده،در آینده اتفاقات مهمی را رقم خواهد زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.