کد خبر : 243628
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 10:35
-

اصولی در گفتگو با Fut5al :

منابع مالی سفر به برزیل محقق شد/ تیم صانعی را به کافا پیشنهاد کرده‌ایم

منابع مالی سفر به برزیل محقق شد/ تیم صانعی را به کافا پیشنهاد کرده‌ایم

رئیس کمیته فوتسال گفت: منابع مالی سفر تیم‌ملی به برزیل محقق شد و در حال برنامه‌ریزی امور اعزام تیم به تورنمنت برزیل هستیم.

احسان اصولی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص آخرین وضعیت اعزام تیم‌ملی به برزیل گفت: مطابق برنامه در شهریورماه در این تورنمنت با ارزش حضور خواهیم یافت و خوشحالیم که بازیکنان جوان و کم تجربه ما در این بازی‌ها با بازیکنان مطرح جهان و تیم‌هایی که بالاتر از ما در رنکنیگ هستند تنه به تنه خواهند شد و باید اذعان داشت که این اتفاق دستاورد بزرگی را برای تیم‌ملی به همراه خواهد داشت.

او با اشاره به تامین منابع مالی این سفر متذکر شد: همه چیز طبق برنامه‌ریزی در جریان است، هیچ مشکلی برای اعزام نیست و انشاالله تیم‌ملی با لیست کامل و تمامی نفرات خود در این بازی‌ها شرکت می‌کند. این فرصت بسیار خوبی برای محک جدی تیم‌ملی ما است و بسیار خوشحالیم که پس از مدت‌ها با برزیل بازی خواهیم کرد. منتظر دریافت لیست نفرات آقای شمسایی هستیم.

رئیس کمیته فوتسال خبر عدم اعزام تیم‌ملی بزرگسالان به کافا را تایید کرد و گفت: این تصمیم مجموعه‌ای از ارکان فدراسیون بود که در نهایت به مدیران کافا پیشنهاد دادیم تا تیم آقای صانعی (تیم‌ملی زیر ۲۳سال) به این رقابت‌ها اعزام شود و هیچ مشکلی با تصمیم سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان نداریم.

اصولی تاکید کرد: قرارداد آقای شمسایی و آقای صانعی سرمربیان تیم‌های ملی ما نیز با طی مراحل خود به امضاء رسید و تلاش می‌کنیم که روند آماده‌سازی تیم‌های ملی ما با قدرت پیگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.