کد خبر : 243669
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 8:43
-

ابراهیمی در گفتگو با Fut5al :

آقای گلی جذاب است ولی جام قهرمانی را می‌خواهم/ شاید میان فصل مالزی به لیگ ایران بیایم/ ویزا شدم اما یک تکه یخ نگذاشت جام‌جهانی بروم!

آقای گلی جذاب است ولی جام قهرمانی را می‌خواهم/ شاید میان فصل مالزی به لیگ ایران بیایم/ ویزا شدم اما یک تکه یخ نگذاشت جام‌جهانی بروم!

لژیونر ایرانی سلانگور مالزی گفت: قطعا کسب عنوان آقای گلی برای من جذاب است ولی انگیزه‌ای بالاتری برای کسب جام قهرمانی لیگ مالزی دارم.

علی ابراهیمی راس ایرانی سلانگور مالزی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: شکر خدا هفته‌های پایانی دور گروهی لیگ مالزی را با جایگاه ایده‌آلی در جدول پشت سر می‌گذاریم. تنها به خاطر تفاضل گل با صدرنشین در رده دوم هستیم و پس از وقفه چند هفته‌ای مهیای حضور در پلی‌آف می‌شویم تا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاوریم. 

 

او که با ۱۶گل زده همچنان با اختلاف در صدر جدول گلزنان لیگ مالزی قرار داد، تصریح کرد: برای یک بازیکن راس حتما آقای گلی اتفاق جذاب و دلخواهی است ضمن اینکه من کنار آقای گلی ۱۰ پاس گل نیز ثبت کرده‌ام که برایم ارزشمند است ولی باز هم هدف اصلی من فتح عنوان قهرمانی لیگ مالزی هدف است. 

 

لژیونر ایرانی سلانگور تاکید کرد: در لیگ امسال مالزی چهره‌های مطرحی از فوتسال جهان از مگنوس برزیل، بارسا اسپانیا و … تحت عنوان سهمیه خارجی تیم‌ها حضور دارند که سطح بازی‌ها را دگرگون کرده‌اند و همین موضوع شیرینی کسب جام و عنوان آقای گلی را برای من بیشتر و جذاب‌تر خواهد کرد. 

 

ابراهیمی با بیان اینکه حدود یک ماه تا پایان لیگ مالزی باقیمانده از احتمال حضورش در ایران خبر داد و گفت: پیشنهادات جذابی از هم اکنون برای فصل آینده مالزی و ایران دارم ضمن اینکه چند پیشنهاد را هم از دیگر کشورهای آسیایی رد کرده‌ام اما چون تعطیلات میان فصل اینجا مصادف با شروع لیگ ایران است احتمال دارد به طور مقطعی به لیگ‌برتر برگردم. 

 

او با مرور گذشته به حسرت حضورش در جام‌جهانی لیتوانی اشاره کرد و گفت: عمر ورزش قهرمانی کم است ولی شاید ۴سال از بهترین دوران فوتسالم پشت خط تیم‌ملی ماندم. جوانتر که بودم مدام به تیم‌ملی دعوت میشدم ولی در آن ۴سال با وجود آمادگی حتی یک اردو هم دعوت نشدم که بابت آن کسی را متهم نمی‌کنم اما افسوس می‌خورم که برای جام‌جهانی لیتوانی در ۱۶ اردو از ۱۸ اردو حاضر بودم ولی بر اثر یک آسیب‌دیدگی عجیب جام‌جهانی نرفتم. 

 

ابراهیمی ادامه داد: با اینکه ویزای لیتوانی را هم دریافت کرده بودم در یک بازی درون اردویی پایم روی یک تکه یخ کنار زمین رفت و کشاله‌‌ام آسیب دید تا حسرت جام‌جهانی لیتوانی را همواره در دلم داشته باشم. قسمت یا هر چیز دیگری که بود آرزوهای ملی من فقط در قالب تیم‌ملی دانشجویان محقق شد و هنوز فکر آن چهار سال از ذهنم خارج نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.