کد خبر : 244003
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 16:58
-

با قول تاج به برزیل می‌رویم/ کمک به تیم ملی برای بازی تدارکاتی

با قول تاج به برزیل می‌رویم/ کمک به تیم ملی برای بازی تدارکاتی

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: رئیس فدراسیون قول داد که تیم ملی در تورنمنت برزیل شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو لژیونر فوتسال ایران که در تیم پالما اسپانیا بازی می‌کنند امروز جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال برگزار کردند.

طیبی و اولادقباد هرچند با پالما در لیگ اسپانیا حتی به فینال هم نرسیدند اما در لیگ قهرمانان اروپا همراه با این تیم دست به یک کار بزرگ زدند و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافتند.

طیبی بعد از جلسه امروز با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مهدی تاج و احسان اصولی بابت تقدیر فدراسیون تشکر می‌کنم. سر آنها شلوغ است و برایم مهم بود که این وقت را برای ما گذاشتند.

وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه با مهدی تاج تاکید کرد: صحبت‌هایی شد بابت اینکه بتوانیم لژیونرها را زیاد کنیم و همینطور صحبت درباره بازی‌های تدارکاتی و تیم ملی. قرار شد تاج کمک کند یکسری موانع و مشکلاتی که بازیکنان جوان دارند حل بشود. تاج قول داد کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره سالی که با پالما پشت سر گذاشت، یادآور شد: اتفاق خیلی خوبی برایم در ورزش افتاد. بعد از ۱۰ سالی که همیشه درگیر لیگ قهرمانان اروپا بودم سرانجام با پالما قهرمان اروپا شدم. تلاش کردم نماینده خوبی برای ایران باشم که یکی از قدرتهای فوتسال دنیا است.

طیبی درباره تیم ملی فوتسال هم گفت: تورنمنت برزیل را در پیش داریم که امیدواریم در آن شرکت کنیم. تاج قول داد که تیم ملی در آن تورنمنت هست. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیافتد.

وی در پایان تاکید کرد: تیم ملی جوان شده است و نیاز دارد شرایط بهتر و بازی‌های بزرگ‌تری داشته باشد.

همچنین مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایران پس از جلسه با مهدی تاج گفت: ان شاءالله لژیونرهای ما بیشتر بشوند. جلسه خیلی خوبی بود. یکسری مشکلات بود که بازیکنان بتوانند بیشتر به اروپا بیایند. تاج هم قول داد این کار را انجام بدهد تا بازیکنان تیم ملی راحتتر به اروپا بروند.

اولادقباد ادامه داد: سعید احمدعباسی با تیم آلبالی در لیگ اسپانیا درخشید. من و حسین طیبی هم قهرمان اروپا شدیم. ان شاءالله سالیان سال بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.