کد خبر : 244051
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 10:24
-

باشگاه کراپ از مهدی جاوید شکایت کرد

باشگاه کراپ از مهدی جاوید شکایت کرد

مدیرعامل باشگاه فوتسال کراپ الوند گفت: این باشگاه به دلیل کناره گیری غیرقانونی مهدی جاوید از تیم کراپ پس از عقد قرارداد، از این بازیکن به سازمان لیگ فوتسال شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محسن نخ باف افزود: باشگاه کراپ الوند پس از استعلام از سازمان لیگ فوتسال و تایید اینکه مهدی جاوید بازیکن آزاد است با این بازیکن قرارداد بست.
وی اظهار کرد: پس از این اتفاق مهدی جاوید در تمرینات کراپ حضور یافت و اردوی تیم در کیش را نیز همراهی کرد و حتی مبلغی از قرارداد خود را نیز دریافت کرد.
نخ باف ادامه داد: بعد از شکایت باشگاه مس سونگون از جاوید و اینکه این تیم او را بازیکن خود اعلام کرد، این بازیکن اظهار کرد به دلیل مانده مالی قرارداد، باشگاه مس سونگون از او گروکشی کرده و او مجبور به امضای قرارداد داخلی شده است.
مدیرعامل باشگاه کراپ ایرانیان الوند همچنین گفت: پس از این اتفاقات مهدی جاوید بدون هماهنگی اردوی کراپ را در کیش ترک کرد کرد و به جمع بازیکنان مس سونگون پیوست که این اقدام از سوی یک بازیکن حرفه ای بعید بود.
وی اظهار کرد: واحد حقوقی باشگاه ما نیز شکایت نامه ای علیه مهدی جاوید به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مبنی بر به هم ریختن برنامه های فنی و تاکتیکی تیم و عدم جایگزینی فردی دیگر به جای این بازیکن در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال ارسال کرد چرا که تاریخ نقل و انتقالات بسته شده و امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد.
نخ باف همچنین گفت: جاوید با این کار غیر حرفه ای اهداف و برنامه های یک باشگاه را هدر داده و برنامه ما برای قهرمانی در لیگ برتر را به چالش کشیده و در صورت عدم برخورد قانونی با او این مورد و یا موارد در فوتسال کشور بدعت می شود.
مدیرعامل باشگاه فوتسال کراپ الوند اظهار کرد: این کار غیر حرفه ای مهدی جاوید برای هر دو باشگاه کراپ الوند و باشگاه مس سونگون مشکلات تیمی و تاکتیکی فراوانی را به همراه داشته و امیدواریم کمیته تعیین وضعیت هر چه سریع تر نسبت به بررسی و تعیین و تکلیف موضوع فوق ، اقدامات لازم را به عمل آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.