کد خبر : 245228
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 16:21
-

قائم مقام آناصنعت قم در نشست خبری:

ذهنیت کلی ما بومی‌گرایی است/ سالن حیدریان مهیای حضور بانوان قمی است/ با صبوری پروژه سه ساله داریم

ذهنیت کلی ما بومی‌گرایی است/ سالن حیدریان مهیای حضور بانوان قمی است/ با صبوری پروژه سه ساله داریم

روزبه بروفه در نشست خبری باشگاه آناصنعت به ذکر نکاتی در خصوص این باشگاه قمی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، صبح امروز نشست خبری باشگاه آناصنعت قم با حضور اصحاب رسانه در قم برگزار شد. روزبه بروفه در این نشست نکاتی را مطرح کرد که چکیده آن را در ادامه می‌خوانید:

 

️امروز بیش از ۷۰۰ نفر در تیم‌های مختلف و آکادمی‌های باشگاه آناصنعت مشغول به ورزش هستند و حمایت از آناصنعت، حمایت از جوانان قم و سرمایه‌گذاری روی آینده این شهر است.

در همه جای دنیا، ورزش حرفه‌ای درآمدزا است؛ اما ما باید به سیما پول بدهیم که مسابقه تیمی که هزینه هنگفتی برای ورزش قم انجام می‌دهد، برای مردم قم پخش کند. 

 

ذهنیت کلی آناصنعت، بومی‌گرایی است. حدود ۸۰ درصد تیم بزرگسالان ما را قمی‌ها تشکیل می‌دهند و خوشحالیم که امسال توانستیم تعدادی از سرمایه‌های فوتسال قم را به تیم شهر قم بازگردانیم. 

 

️مهدی رستمی‌ها دروازه‌بان تیم‌ملی امید، قزوینی است؛ اما چه کسی برای رشد او هزینه کرده؟ این کار در قم انجام شده. اما چون پول و سیاست حفظ او را نداشتیم او بازیکن مس سونگون است. طی سالها در قم، بازیکن پرورش داده شده اما جیب خالی در قم باعث شده ثمره این هزینه کرد و سرمایه گذاری را دیگران ببرند. 

 

هم در اداره کل ورزش و جوانان قم و هم در استانداری قم، نهایت همکاری با مجموعه آناصنعت انجام شده است. بابت این موضوع از آقایان سانی خانی، فارسی و علیمردانی در اداره کل ورزش و جوانان قم و همچنین سردار شاه‌چراغی استاندار محترم، دکتر شیرمحمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و مهندس شاملی معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت قدردانی می کنم. 

 

️سالن شهید حیدریان از نظر فیزیکی و امکانات آماده حضور بانوان هست. ما هم گیت، هم سکو و هم سرویس بهداشتی کاملا مجزا برای استقرار بانوان داریم. نامه اعلام آمادگی حضور بانوان در مسابقات خانگی را هم داده ایم و اگر ملاحظاتی در قم در مورد حضور زنان در سالن وجود دارد مربوط به مسئولان است. در هر صورت این آمادگی از سوی باشگاه آناصنعت وجود دارد. 

 

️با حسین صبوری یک پروژه سه‌ساله داریم و می‌خواهیم در پایان این سه سال، در میان سه تیم برتر فوتسال ایران باشیم و حتی جام قهرمانی را بالای سر ببریم. 

 

️آناصنعت در موقعیتی قرار گرفته که تیم امیدش ۵ بازیکن در تیم بزرگسالان دارد. تیم‌های پایه ما مثل یک موتور محرک قدرتمند، بازیکن تولید می‌کنند. حاصل این فرایند این می‌شود که به‌جای خرید یک بازیکن یک‌میلیاردی، چنین بازیکنی را پرورش می‌دهیم.  از سوی دیگر بازیکنان مستعد شهرهای دیگر را هم جذب می‌کنیم. 

 

️آناصنعت به دنبال پیروزی به هر قیمتی نیست. بر سر موضوع اخلاق و شان باشگاه با هیچ کس شوخی نداریم. به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسائل اخلاقی در باشگاه ما و در مسابقات ما بر روی سکو، زیر پا گذاشته شود. با لیدرها سه جلسه برگزار کرده ایم و سر لیدرها را توجیه کرده ایم که همه چیز باید اخلاقی باشد چنان که در انتخاب عوامل و بازیکنانمان نیز ، این یک اصل اولیه بوده است. 

 

️آناصنعت از معافیت مالیاتی مستقیمی بابت هزینه در ورزش قم برخوردار نیست و این قانون چهار سال است که لغو شده. در حال حاضر، ما تنها قادر هستیم حداکثر ده درصد از سود شرکت را در ورزش هزینه کنیم و مالیات این رقم را به عنوان هزینه قابل قبول می پذیرد و این به معنای کم شدن مبلغ هزینه کرد ما از رقم پرداختی مالیاتی ما نیست. 

 

تیمداری در بخش بانوان برای ما اهمیت دارد اما اولویت نیست زیرا کار جدی و حرفه ای در قم در فوتسال زنان، بسیار دشوار است. فضای قم آمادگی یک کار بزرگ را ندارد و از سوی دیگر این شهر مربی سطح یک و بازیکن و زیرساخت های فنی مناسب برای توسعه فوتسال زنان را هم ندارد. امسال در لیگ یک فوتسال زنان حاضر خواهیم بود و تلاش ما بر این است که یک سرمربی توانمند غیربومی و در کنار مربیان بومی داشته باشیم. 

 

مشتاق دیدار تماشاگران قمی هستیم. زمانی که ما وارد فوتسال قم شدیم تماشاگران هنوز اجازه تماشای مسابقات را نداشتند و حالا این اشتیاق را داریم که آن جو پرشوری که شنیده ایم را به چشم ببینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.