کد خبر : 245203
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 8:36
-

فاطمه شریف در آستانه هدایت پیکان!

فاطمه شریف در آستانه هدایت پیکان!

بعد از عدم توافق نیلوفر اردلان و باشگاه پیکان، به احتمال بسیار زیاد، فاطمه شریف جایگزین او روی نیمکت تیم فوتسال زنان پیکان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،بعد از عدم توافق نیلوفر اردلان و باشگاه پیکان، به احتمال بسیار زیاد، فاطمه شریف جایگزین او روی نیمکت تیم فوتسال زنان پیکان خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، ظهر دیروز خبر جدایی رسمی نیلوفر اردلان از تیم فوتسال زنان پیکان اعلام شد و بر اساس شنیده‌ها این مربی، تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد تا در یک چالش جدید، این‌بار سرمربی‌گری را در لیگ برتر فوتبال را تجربه کند و روی نیمکت سپاهان بنشیند. اما بعد از قطعی شدن جدایی اردلان از پیکان که بعد از کسب دو عنوان قهرمانی رقم خورد، حالا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص جایگزین احتمالی او مطرح می‌شود.

فاطمه شریف، سرمربی فصل گذشته نصر فردیس که در دو سال گذشته نایب قهرمانی لیگ برتر و سوپرلیگ زنان را کسب کرده است به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی اردلان مطرح شده است. او که در هر دو فصل گذشته در کورس با پیکان ناکام ماند و هر دوبار در هفته پایانی لیگ، جام قهرمانی را به این تیم واگذار کرد؛ حالا با عدم توافق میان پیکان و اردلان، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی وی معرفی شده است تا با توجه به کوچ اردلان از فوتسال به فوتبال، هدایت پیکان را در فصل آتی به عهده داشته باشد.

گفتنی است که سوپرلیگ فوتسال زنان، از ۳۱ شهریور به طور رسمی با حضور ۱۰ تیم آغاز خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.