کد خبر : 245257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 23:05
-

توصیه‌های نصیرلو به داوران در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر

توصیه‌های نصیرلو به داوران در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر
درآستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال،محمودرضا نصیرلو مدرس داوری و ناظر حال حاضر داوران فوتسال در یادداشتی توصیه‌هایی را برای داوران کشور داشته که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال که از روز جمعه ۱۳ مرداد آغاز می‌شود، محمودرضا نصیرلو داور اسبق بین‌المللی کشورمان و مدرس و ناظر حال حاضر داوری در یادداشتی توصیه‌هایی را برای داوران کشور داشته که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

{ تنور لیگ برتر فوتسال کشور دوباره از روز جمعه ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ داغ خواهد شد و این فصل با توجه به حضور حداکثری تماشاگران عزیز ( بعد از بحران کرونا ) و همچنین بانوان عزیز سرزمینم در سالن‌های فوتسال یقیناً باعث جذابیت و گرمی مسابقات می گردد. با توجه به اینکه داوران عزیز هفته های متمادی از قضاوت در سطح لیگ برتر دور بودند هفته های ابتدایی خصوصا هفته اول لیگ برای داوران سخت خواهد بود و همانند بازیکنان تیم‌ها، نیاز به هماهنگی بیشتر خواهند داشت. نظر به پخش شدن حضور بازیکنان طراز اول در تیم ها و فاکتور جوانگرایی، یقیناً لیگ جذاب و مهیجی را در پیش خواهیم داشت. سازمان لیگ فوتسال جهت آرامش بازی ها و با نگاه لذت بردن همه‌ی ارکان فوتسال از دیدن بازی ها، آیین نامه های خود را در خصوص کنترل نیمکت ها ، عدم دخالت افراد در قضاوت داوران و ….. بروزرسانی نموده است لذا با توجه به هماهنگی های بعمل آمده در کلاس پیش فصل داوران، از همکاران عزیزم انتظار می‌رود که نسبت به کنترل محوطه فنی ، همکاری تیمی ، اقتدار همراه با رفتار مسئولانه ، برخورد به موقع و مناسب با اعلام جرایم تیمی و تنبیهات انضباطی ، تمرکز و آمادگی ذهنی و جسمانی و ……. از همین اولین هفته در انجام ماموریت خود کوشا باشند. از تمام ارکان تیم ها هم استدعا داریم که به  داوران عزیز با رعایت رفتار مسئولانه جهت قضاوت مطلوب کمک و یاری رسانند. امید است که هر نفری با انجام وظایف مشخص خود در راه توسعه فوتسال گام برداریم و در نهایت از فوتسال لذت ببریم. به امید موفقیت }

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.