کد خبر : 245323
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 21:33
-

تقی‌پور: برای سه امتیاز به مصاف پالایش نفت می‌رویم/ فوتسال از دغدغه‌های اصلی نجف‌زاده است

تقی‌پور: برای سه امتیاز به مصاف پالایش نفت می‌رویم/ فوتسال از دغدغه‌های اصلی نجف‌زاده است

اسماعیل تقی‌پور شروع لیگ با تماشاگران را به فال نیک گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون ورزقان در هفته اول لیگ‌برتر در سالن پورشریفی تبریز به مصاف پالایش نفت بندرعباس خواهد رفت. اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس در خصوص این بازی گفت: هفته‌ اول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما به خوبی به این موضوع واقف هستیم. تا جایی که امکانش بود آمادگی بازیکنان را بعد از وقفه ایجاد شده در لیگ حفظ کردیم. فردا به امید خدا می رویم تا با حضور تماشاگران‌مان گام اول را مستحکم برداریم. 

 

او در خصوص ترکیب امسال مس گفت: امسال ستاره‌های خوبی جذب کردیم و چهره‌های شاخص و کارآمد فصل قبل را هم جذب کردیم تا یک ترکیب متوازن از جوان‌ها و باتجربه‌ها داشته باشیم. در این فصل سخت و مسیر طولانی روی درخشش تک تک این بازیکنان حساب باز کرده‌ام. 

 

سرمربی مس با تمجید از پالایش نفت تصریح کرد: پالایش نفت بندرعباس فصل گذشته شایستگی‌های خود را اثبات کرد و در این فصل با تقویت خود به یک تیم کاملا تبدیل شده است که مهره‌های بسیار خوبی دارد. با احترام به این تیم، شاگردانم سرشار از انگیزه هستند و فقط به برد فکر می‌کنند. 

 

تقی‌پور در خصوص حضور تماشاگران در این فصل لیگ‌برتر گفت: شروع لیگ در کنار تماشاگران لذت خاصی دارد و امیدوارم در این فصل با حمایت آنها بتوانیم یک بار دیگر نماینده شایسته ای برای ورزش آذربایجان باشیم. 

 

او در خاتمه یادآور شد: از زحمات تیم مدیریتی قبلی به ویژه رسول خطیبی تشکر می‌کنم و یک خدا قوت به دکتر یاسر نجف‌زاده می‌گویم که از شروع کارشان با جدیت کارها را پیش می‌برند و فوتسال یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.