کد خبر : 245315
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 14:29
-

عمادی: امیدوارم این آخرین مورد از این اتفاقات در فوتسال ایران باشد/مشکلات به وجود آماده شنبه حل خواهد شد

عمادی: امیدوارم این آخرین مورد از این اتفاقات در فوتسال ایران باشد/مشکلات به وجود آماده شنبه حل خواهد شد

سرمربی بوتیا در مورد لغو بازی تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، لیگ بیست‌وپنجم فوتسال ایران شروع نشده وارد حاشیه شد. در حالی که هنوز دو روز به شروع لیگ برتر باقی مانده است. اخبار و حواشی این لیگ پیش از دمیدن سوت شروع دیدارها توسط داوران آغاز شده است. حاشیه‌ای که جنس آن لغو یک مسابقه از ۷ مسابقه هفته نخست بازی‌هاست. دیدار پوشاک حافظ ساری و ستاره بوتیا دو تیم تازه وارد فوتسال ایران به دلیل مشکلات موجود در مسیر نقل و انتقال تیم زندی بتن کلاردشت به تهران لغو شد تا شاید اولین سه امتیاز ساوری‌ها نه از داخل سالن سیدرسول حسینی ساری، بلکه از طبقه همکف ساختمان فدراسیون فوتبال در سئول کسب شود.

در همین خصوص خبرنگار پایگاه خبری فوتسال صحبتی انجام داده است با مصطفی عمادی سرمربی ستاره بوتیا تهران. عمادی در خصوص لغو دیدار هفته نخست تیمش گفت: کار من آماده‌سازی تیم برای حضور در زمان بازی است. مسائل غیر فنی و خارج از چهارچوب زمین بازی به من مربوط نمی‌شود. من تیم خود را برای حضور در بازی روز جمعه مقابل پوشاک حافظ ساری آماده کرده‌ام و هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود نداشت. اینکه چه اتفاق غیرفوتسالی رخ داده تا یک بازی فوتسال آن هم در هفته نخست لیگ برتر لغو شود را من نمی‌دانم. ولی امیدوارم این آخرین مورد از این اتفاقات در فوتسال ایران باشد. من هم این خبر را از رسانه‌ها فهمیدم. اما موضوع خاصی نیست و ما را از مسیری که واردش شدیم دلسرد نمی‌کند. به کادر مدیریتی تیم اعتماد دارم و می‌دانم که این مشکل نیز مانند دیگر مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: از شنبه کار را به صورت رسمی شروع کردیم و با تلاش شبانه‌روزی کادر فنی و مدیریتی تیم توانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و خود را در کمترین زمان ممکن آماده حضور در بازی‌ها کنیم. کار سخت و دشواری را انجام دادیم و لازم می‌دانم یک خسته‌نباشید و خدا قوت به تمام اعضای تیم از بازیکنان گرفته تا کادر تدارکاتی، فنی، مدیریتی و پشتیبانی عرض کنم.

سرمربی ستاره بوتیا در مورد شرایط تیم برای ادامه بازی‌ها گفت: آنطوری که آقای محمدی مالک باشگاه عنوان کرده‌اند، مشکلات به وجود آماده شنبه حل خواهد شد. به هر حال همانطور که می‌دانید کل کشور روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است و قرار بوده کارهای ما روز چهارشنبه انجام شود که از قرار به دلیل تعطیلی سراسری کشور مدیران تیم نتوانستند تعهدات خود را انجام دهند. منتظر هستیم تا روز شنبه روند کارها پیگری شود. همانطور که گفتم من به عنوان سرمربی و مسئول فنی تیم وظیفه دارم تیم را برای بازی روز پنج‌شنبه هفته آینده و میزبانی از شهرداری ساوه و کسب بهترین نتیجه آماده کنم. که در این مسیر به همراه بقیه اعضای کادر فنی به قدرت پیش خواهیم رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.