کد خبر : 245305
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 0:42
-

مشکلات ادامه‌دار مالکیتی و فروش امتیاز؛ فردا در لیگ برتر فوتسال بمب منفجر می‌شود!+ مستندات

مشکلات ادامه‌دار مالکیتی و فروش امتیاز؛ فردا در لیگ برتر فوتسال بمب منفجر می‌شود!+ مستندات

یگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال کشور از روز جمعه ۱۳ مردادماه استارت خواهد خورد، اما کمتر از چهل‌وهشت ساعت مانده به شروع جدال‌های هفته اول، به نظر می‌رسد که شاهد لغو یکی از بازی‌ها و حتی ملتهب شدن جدول مسابقات باشیم.‌ 

در حالی که گفته می‌شد امتیاز تیم زندی بتن به تیم ستاره بوتیا واگذار شده است و مدیران تیم تهرانی در تلاش هستند تا مشکلات خروج از استان را برطرف نمایند و بسیار خوش‌بینانه نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دادند، حالا مالک باشگاه کلاردشتی از عدم تعهدات و نا هم پیمانی مدیران تیم ستاره بوتیا خبر داد.

صابر زندی مالک تیم زندی بتن کلاردشت در خصوص این ماجرا به خبرنگار ما گفت : «طبق توافقات صورت گرفته ما بین باشگاه زندی بتن و آقای عباسعلی محمدی در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۰، مبنی بر فروش و انتقال امتیاز تیم زندی بتن کلاردشت از استان مازندران به تهران، که طی چند نشست برگزار شد. قرار گردید که آقای محمدی مبلغ چهارمیلیارد و صدوپنجاه میلیون تومان برای خرید امتیاز پرداخت کنند و با توجه به اینکه ایشان به تعهدات مالی اولیه خود عمل نکردند، ما یک متممی اضافه کردیم و دو فقره چک به تاریخ ۳/۱۸ به مبلغ یک میلیارد و ۳/۲۸ به مبلغ سه میلیارد و صدوپنجاه از ایشان تحویل گرفتیم و به دال بر اینکه چک‌ها در روز مقرر پاس شوند و ما هم تعهد داشتیم نسبت به خروج از استان تا موعود چک دوم اقدام نماییم.»

او ادامه داد:« با توجه به اینکه چک‌ها در تایم مقرر پاس نشد. ما تصمیم گرفتیم جلسه‌ای را در تهران و در تاریخ ۳/۳۰ با نمایندگان تیم ستاره بوتیا برگزار کنیم. از طرفی به شروع لیگ برتر نزدیک می‌شدیم و ما باری دیگر با آقای محمدی به توافقات جدیدی رسیدیم، که پِیرو آن، باشگاه زندی بتن کلاردشت هیچ مسئولیتی در قبال مراحل خروج از استان نخواهد داشت و این مسئله به مدیران تیم ستاره بوتیا واگذار شد، که مورد تایید ایشان هم بود و تمامی مدارک موجود است و همچنین در تاریخ مشخص شده، باید به تعهدات خود عمل کنند و هیچگونه فسخ قراردادی بین باشگاه زندی بتن و آقای محمدی وجود نخواهد داشت زیرا ارزش و قیمت امتیاز تیم هر چقدر به شروع لیگ نزدیک می‌شدیم، کمتر می‌شد و آقای محمدی نسبت به این بند هم موافقت کردند.»

مالک باشگاه زندی‌بتن افزود: «تا به این لحظه هیچ پرداختی از سوی مالک تیم ستاره بوتیا صورت نگرفته و هیچ اقدامی برای مراحل خروج از استان نکرده‌‌اند. ما نیز طی تماس‌های تلفنی که با سازمان لیگ داشتیم، از برگزاری بازی‌های تیم ستاره بوتیا جلوگیری خواهیم کرد.»

زندی در پایان گفت: «ما چنین موضوعی را پیش‌بینی کرده بودیم و دو فقره چک را برگشت زده‌ایم و از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد. اگر اقای محمدی تا پایان هفته دوم به تعهدات خود عمل نکنند. قطعا امتیاز تیم خواهد سوخت و تیم از جدول کنار گذاشته می‌شود. مستندات تمامی ادعاهای بند موجود است و  مدیران باشگاه زندی بتن تمام قد پای موضع خود ایستاده‌اند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.