کد خبر : 245327
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 23:17
-

هیچکس نمی‌تواند این مسابقه را پیش‌بینی کند!

هیچکس نمی‌تواند این مسابقه را پیش‌بینی کند!

این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کاروان سن‌ایچ از مسیر هشتادودو کیلومتری گذر کرده و به آن‌جا رسیده. به قم . اما مربیان دو تیم چقدر از قرعه هفته اول خشنود هستند؟ هیچی ! چه کسی می‌تواند نتیجه بازی را پیش‌بینی کند ؟ هیچکس ! کدام تیم قوی‌تر است؟ مشخص نیست ! کدامشان در سفر قهرمانی و شگفتی‌سازی چمدان بسته‌اند ؟ هر دو ! آن‌ها همچون دو خط موازی مسیر را دنبال می‌کنند و هم قواره یاد می‌شوند. 

تفاوت‌ها را چه بازیکنانی رقم می‌زنند؟ علی مروتی ، روح ایثاری ، و رضا سپندار برای سن‌ایچ ساوه و علی‌رضا وفایی ، ابوالقاسم عروجی ،سوران بالکانه و آرتا رضایی برای آناصنعت قم . 

مطمئنا “زهر مار” تلخ‌تر از شکست در هفته اول نیست. پیروز شوی می‌روی آن‌بالا و شکست بخوری آن پایین دست و پا خواهی زد. تو می‌مانی با لشگر شکست خورده. نگاه می‌دوزی به بالانشین‌ها. به هر حال شکست همیشه جلوی راهت سبز می‌شود اما نباید در هفته نخست گریبانگیرت شود. این احتمال وجود دارد تا دو تیم محافظه‌کارانه به میدان قدم بگذارند.

آنا صنعت و سن‌ایچ، یکی دیگر از آن بازی‌هایی می‌باشد که از حساسیت بالایی برخوردار است. این دیدار ساعت ۱۶ و در روز جمعه ۱۳ مرداد در قم آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.