کد خبر : 245422
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 19:11
-

تجلیل باشگاه مس سونگون از ملی‌پوشان قهرمان کافا

تجلیل باشگاه مس سونگون از ملی‌پوشان قهرمان کافا

از ملی پوشان تیم مس سونگون که در کافا به مقام قهرمانی رسیده بودند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مدیریت باشگاه مس سونگون پیش از آغاز دیدار تیم فوتسال مقابل پالایش نفت بندرعباس، از ۴ بازیکن ملی‌پوش تیمش که موفق شدند قهرمانی جام کافا را کسب کنند، تجلیل کرد.

براین اساس یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه از مهدی رستمی‌ها، بلال اسمعیلی، بهروز عظیمی و مجتبی پارساپور به پاس قهرمانی در تورنمنت کافا، تجلیل به عمل آورد.

ناگفته نماند در جریان تجلیل از ملی‌پوشان مس سونگون، از یعقوب فیلگوش مربی دروازه‌بانان تبریزی تیم ملی هم تجلیل شد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.