کد خبر : 245564
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 23:51
-

صبوری: جو ورزشگاه شهید حیدریان قم عرصه را بر حریفان تنگ می‌کند

صبوری: جو ورزشگاه شهید حیدریان قم عرصه را بر حریفان تنگ می‌کند

سرمربی آنا صنعت قم گفت:جو ورزشگاه شهید حیدریان قم در بازی‌های خانگی به سود آنا صنعت است و این شرایط عرصه را بر حریفان تنگ می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری عصر جمعه پس از پایان دیدار تیم‌های آنا صنعت قم و سن ایج ساوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روی ۳ امتیاز بازی‌های خانگی حساب باز کرده‌ایم و این در حالی است که جو سالن ورزشگاه شهید حیدریان قم برای تیم‌های حریف بسیار سنگین است.

سرمربی آنا صنعت قم افزود: هواداران ما در بازی امروز بدون توهین به رقیب به خوبی تیم ما را تشویق کردند و با توجه به اینکه نقش زیادی در برد تیم ما داشتند باید از آنها تشکر کنیم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: بازی‌های اول برای تیم‌ها شرایط خاص خود را دارد و این امر به آن دلیل است که تیم‌ها هنوز هماهنگی کامل ندارند.

صبوری ادامه داد: در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و فوتسال ما روان بود و همین امر موجب شد مقابل تیم پره مهره سن ایچ به سه گل دست یابیم.

سرمربی تیم آنا صنعت اضافه کرد: در نیمه دوم بیشتر سعی کردیم بازی را کنترل کنیم چون این برد برای شروع تیم ما خیلی خوب بود و امید است که بتوانیم روند رو به رشد خود را در بازی‌های آتی ادامه دهیم.

وی در مورد داوری بازی نیز گفت: داوری خوب بود و داوران اشتباه تأثیرگذاری در بازی نداشتند تا آن اشتباه روی نتیجه بازی تأثیرگذار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.