کد خبر : 245399
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 18:19
-

هفته اول لیگ‌برتر فوتسال؛

کامبک مس علیه شگفتی‌سازی بندری‌ها/ صید سه امتیازی گیتی‌پسند از سیرجان/ پیروزی آناصنعت با هت‌تریک بالکانه مقابل سن‌ایچ+ جدول

کامبک مس علیه شگفتی‌سازی بندری‌ها/ صید سه امتیازی گیتی‌پسند از سیرجان/ پیروزی آناصنعت با هت‌تریک بالکانه مقابل سن‌ایچ+ جدول

دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اولین هفته از دیدارهای لیگ برتر فوتسال ایران در فصل جدید با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار و با نتایج جالب توجهی به پایان رسید. 

 

در سالن پورشریفی تبریز تیم جوان و دونده پالایش نفت بندرعباس با نتیجه ۴ بر یک قهرمان فصل گذشته ایران را در نیمه اول غافلگیر کرد اما نیمه دوم اتفاقات دیگری در راه بود. در این نیمه که با کامبک تیم باتجربه مس و ۵خطا شدن سریع پالایش نفت همراه بود، ورق برگشت تا بازی در نهایت با نتیجه ۶ بر۴ به سود میزبان به پایان برود. 

 

دیدار حساس تیم‌های گهرزمین سیرجان و گیتی‌پسند اصفهان با گلهای زودهنگام نوید یک دیدار جذاب را از همان ابتدای کار می‌داد‌. این بازی در نهایت با دبل محمدحسین درخشانی عقب‌گیر گیتی‌پسند با نتیجه دو بر یک به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید تا کشاورز یکی از حساس ترین سه امتیازات فصل را دشت کند. 

 

در قم، آناصنعت در حضور تماشاگران پر شور خود توانست در روزی که جواد اصغری‌مقدم بر روی نیمکت سن‌ایچ غایب بود نبض بازی را در نیمه اول در دست گرفته و با اتکا به همین اندوخته نیز کنترل رالی گل‌ها را برای رسیدن به پیروزی در دست بگیر‌د. این بازی در روز هت‌تریک سوران بالکانه با نتیجه ۴ بر ۲ به شود آناصنعت به پایان رسید. 

 

در دیگر دیدارها تیم تازه وارد شهرداری ساوه برابر کراپ الوند شگفتی خلق کرد و به پیروزی رسید و ایرالکو دیگر تیم تازه‌ وارد لیگ توانست کار خود را با برتری خانگی مقابل فولادزرند شروع کند. 

 

نتایج کامل و جدول نهایی بازی‌های هفته اول به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.