کد خبر : 245526
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 22:26
-

کشاورزی: حمایت هواداران سرمایه شهرداری است/ به خوبی خودمان را برای کراپ قدرتمند اماده کردیم

کشاورزی: حمایت هواداران سرمایه شهرداری است/ به خوبی خودمان را برای کراپ قدرتمند اماده کردیم

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تلاش بازیکنان جوان تیمش را عامل برتری مقابل کراپ الوند دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سعید کشاورزی سرمربی جوان تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از برتری مقابل کراپ الوند گفت: بازی اول لیگ همیشه سختی ها و دشواری های خاص خودش را دارد که این موضوع برای تیم ما که بعد از چند سال به لیگ برتر بازگشته دوچندان بود. همچنین قرعه کراپ برای هفته اول کار ما را سخت کرده بود و قرار گرفتن مقابل تیمی که بازیکنان خوب و کادر فنی با تجربه ای در راس ان قرار گرفته و برای قهرمانی می جنگد خیلی دشوار بود ولی با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم . 

وی در خصوص عوامل پیروزی تیمش افزود: در هفته گذشته به خوبی تیم کراپ را انالیز کرده و روی نقاط قوتشان کار کردیم و به خوبی توانستیم راههای نفوذ انها را ببندیم و در لحظات پایانی به گل برتری دست یابیم. 

سرمربی تیم شهرداری در پایان حمایت هواداران را برای تیمش سرمایه دانست و افزود: از بازیکنان تیمم تشکر ویژه ای دارم که با تمام وجود تلاش کردند. همچنین تشکر خاص دارم از هوادان تیم و مردم خوب ساوه که با حضور و حمایتشان در لحظات حساس بازی به تیم کمک کردند و امیدوارم این حضورشان ادامه دار باشد و بتوانیم در هفته های اینده هم شادشان کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.