کد خبر : 245654
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 10:41
-

عظیمی در گفتگو با Fut5al :

با صحبت‌های بین دو نیمه برگشتیم و بازی را گرفتیم/ با حضور تماشاگران آذری ۶نفره بازی کردیم

با صحبت‌های بین دو نیمه برگشتیم و بازی را گرفتیم/ با حضور تماشاگران آذری ۶نفره بازی کردیم

بازیکن گلزن مس گفت: نیمه اول تیم خوب پالایش ما را شگفت‌زده کرد اما با صحبت‌های کادرفنی در بین دو نیمه برگشتیم و بازی را گرفتیم.

بهروز عظیمی بازیکن ملی پوش مس سونگون در مورد بازی دیروز این تیم برابر پالایش نفت بندرعباس به Fut5al گفت: بازی‌های اول فصل بخاطر شناخت کمی که حریفان نسبت به همدیگر دارند سخت است و از طرفی مس سونگون تیم قهرمان فصل گذشته است و همه تیم ها با انگیزه مضاعفی جلو ما صف‌آرایی می‌کنند. 

 

او افزود: نیمه اول روی غافلگیری نتیجه را به تیم خوب بندرعباس واگذار کردیم که صحبت‌های بین دو نیمه کادرفنی باعث شد نیمه دوم به بازی برگردیم و بتوانیم ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را کسب و به تماشاگران پرشورمان تقدیم کنیم.

 

عظیمی در مورد دو گل تاثیر گذار خود گفت: مهم پیروزی تیم است نه گلزنی شخصی خاص. ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم. گلزنی من هم در دیدار دیروز حاصل تلاش همه بازیکنان بوده و خوشحالم که سهم اندکی در این پیروزی داشتم. 

 

این بازیکن جدید مس سونگون در مورد حضور پرشور تماشاگران گفت: اصلا انتظار نداشتیم که این تعداد تماشاگر داشته باشیم. وقتی برای گرم کردن وارد سالن شدیم و تماشاگران را دیدم واقعا تعجب کردم. دیروز تشویق بی‌امان تماشاگران باعث شده بود داخل زمین ۶نفر باشیم و امیدوارم تا آخر فصل با حضور پرشور تماشاگران بتوانیم دوباره قهرمان شویم و کاپ قهرمانی را تقدیم مردم خوب آذربایجان کنیم. 

 

عظیمی در مورد تیم‌ملی فوتسال هم گفت: هر بازیکنی آرزوی پوشیدن تیم‌ملی کشورش را دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و همه تلاشم را می کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.