کد خبر : 245662
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 11:15
-

حضور شاگردان مرتضایی در مسابقات بین قاره ای

حضور شاگردان مرتضایی در مسابقات بین قاره ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال افغانستان به سرمربیگری مجید مرتضایی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال مرکز آسیا (کافا) که به میزبانی تاجیکستان برگزار شد، برای شرکت در مسابقات بین قاره‌ای “کانتیننتال” عازم تایلند شد. رقابت‌های جام فوتسال بین قاره‌ای تحت نام “کانتیننتال” از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مردادماه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال افغانستان به سرمربیگری مجید مرتضایی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال مرکز آسیا (کافا) که به میزبانی تاجیکستان برگزار شد، برای شرکت در مسابقات بین قاره‌ای “کانتیننتال” عازم تایلند شد.

رقابت‌های جام فوتسال بین قاره‌ای تحت نام “کانتیننتال” از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مردادماه (۷ الی ۱۳ ماه) آگوست با حضور تیم‌های ملی کشور‌های تایلند، افغانستان، جمهوری چک، میانمار، جزایر سلیمان و موزامبیک در دو گروه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه B این مسابقات با تیم‌های موزامبیک و جمهوری چک هم‌گروه است.

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از درخشش در رقابت‌های جام فوتسال مرکز آسیا (کافا) و کسب عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات در جدیدترین رده‌بندی فوتسال ۱۰ پله در رنکینگ جهانی و ۳ پله در رنکینگ آسیایی صعود کرد. 

فوتسال افغانستان با ۱۰ پله صعود در رنکینگ جهانی از جایگاه ۷۷ به ۶۶ جهان رسید و در رده‌بندی تیم‌های آسیایی نیز با سه پله صعود از جایگاه ۱۷ به ۱۴ آسیا رسید.
 
براساس آماری که وب‌سایت رده‌بندی جهانی فوتسال امروز (سه‌شنبه ۱۰ مرداد) منتشر کرده است، افغانستان در رده‌ی ۶۶ جهان و ۱۴ آسیا قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.