کد خبر : 245691
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 14:02
-

کشاورز: بازیکنان جوان گیتی‌پسند هر روز بهتر می‌شوند/ آماده میزبانی از خانواده‌ها هستیم

کشاورز: بازیکنان جوان گیتی‌پسند هر روز بهتر می‌شوند/ آماده میزبانی از خانواده‌ها هستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: ما در این فصل جوانگرایی کردیم و اطمینان داریم بازیکنان جوان ما رفته رفته بهتر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز در خصوص اولین دیدار لیگ برتر فوتسال که با پیروزی تیمش مقابل گهرزمین سیرجان به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بسیار خوب، سنگین و سختی بود. پیش‌بینی می‌کردیم که این دیدار برای ما سخت باشد. همه می‌دانند اولین بازی لیگ همیشه سخت است.

وی ادامه داد: این دیدار بسیار پر فشار و با کیفیت بود و دو تیم هر چه داشتند، در زمین گذاشتند و فکر می‌کنم ما در این بازی مستحق پیروزی بودیم. بچه‌های ما در این بازی خیلی جنگیدند و تلاش کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد تاثیر جوانگرایی در تیمش گفت: در بازی دیروز زمان زیادی از جوانان استفاده کردیم و در کل راضی بودیم. بازیکنان جوان ما خیلی پر تلاش بودند اما نیاز به زمان بیشتر دارند تا تمام توانایی خود را نشان دهند. با این بازیکنان رفته رفته پیشرفت می‌کنیم و مطمئن هستم در هفته‌های آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

کشاورز در خصوص حضور بانوان در سال نیز اظهار داشت: حضور خانواده‌ها جو سالن‌ها را بهتر می‌کند. خیلی خوشحال شدیم که این اتفاق در لیگ برتر فوتسال افتاد. حضور خانواده‌ها به مثبت شدن جو ورزرشگاه‌ها کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سالن پیروزی اصفهان هم پذیرای بانوان هست یا نه، عنوان کرد: باشگاه گیتی پسند اعلام آمادگی کامل کرده و منتظر مجوزها است. این باشگاه هر خواسته‌ای که فدراسیون داشته را پوشش داده است. شاخص‌هایی چون ورودی مجزا و چیزهای دیگر وجود داشته که گیتی‌پسند این کارهار ا انجام داده است و امیدواریم در هفته آینده شاهد حضور خانواده‌ها در سالن باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.