کد خبر : 245714
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 15:30
-

کمیته تعیین وضعیت زودتر تکلیف سه بازیکن شاخص را مشخص کند

کمیته تعیین وضعیت زودتر تکلیف سه بازیکن شاخص را مشخص کند

کمیته تعیین وضعیت هنوز درمورد سه بازیکن سرشناس تعیین تکلیف نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته اول لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار شد که سه بازیکن مطرح فوتسال ایران به دلیل نامشخص بودن وضعیت باشگاهی خود قادر به بازی نبودند.

مهدی جاوید بازیکن مس سونگون که با کراپ الوند قرار داد بسته است، شهاب طالبی بازیکن کراپ الوند که به دلیل عدم توافق مالی با گهر زمین سیرجان قرارداد بسته است و امیر حسین دهقانی بازیکن پالایش نفت بندرعباس که قراردادی سه ساله با گیتی پسند امضا کرد در هفته اول لیگ برتر برای تیم خود بازی نکردند.گفته می شود دهقانی با وجود صدور کارت بازی با توصیه سازمان لیگ در بازی با مس سونگون برای پالایش نفت بندرعباس به میدان نرفت.

این در حالی است روشن شدن وضعیت این سه بازیکن منوط به تصمیم کمیته تعیین وضعیت است.در مورد هر سه بازیکن ابهاماتی وجود دارد و با ضرس قاطع نمی توان تیم بعدی این سه بازیکن را حدس زد و از سوی دیگر شاید با محرومیت هایی هم روبرو شوند. هر چه باشد این گذر زمان هم به ضرر بازیکنان و هم به ضرر تیمی خواهد بود که با رای کمیته تعیین وضعیت قرار است برای آنها بازی کنند.

در مورد جاوید و دهقانی مورد جالب توجه انتشار تصاویر آنها با تیم جدیدشان است اما حالا داعیه بازگشت و بازی کردن در تیم سابقشان را دارند. هرچه باشد باید زودتر تکلیف این بازیکنان مشحص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.