کد خبر : 245749
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 13:42
-

جادوگری که در مس هم جادو می کند!

جادوگری که در مس هم جادو می کند!

مس روی کاکل یک بازیکن به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تمامی کسانی که چه در سالن چه از طریق گیرنده ها نتیجه نیمه اول بازی مس سونگون با پالایش نفت بندرعباس را متوجه شدند از نتیجه رقم خورده میخکوب شدند.اسکوربرد سالن پورشریفی دروغ نمی گفت و نتیجه حک شده پیروزی ۴ بر یک به سود مهمان کم ادعای بازی بود. مس که با یدک کشیدن عنوان مدافع عنوان قهرمانی شروعی کابوس وار در نیمه اول داشت به ناگهان در نیمه دوم متحول شد؛ اینکه چه در رختکن لاله های نارنجی گذشت بر ما پوشیده است اما آنچه عیان بود میدان داری ستاره ای بود که نشان داد تمام نمی شود.

بازیکنی که با یدک کشیدن چهار عنوان بهترین بازیکن آسیا به قول خودش برای یک چالش جدید به تبریز آمده بود از همین هفته اول طعم چالش و شگفتی را چشید.تیمی که که علی اصغر حسن زاده در آن توپ می زد در نیمه دوم از این رو به آن رو شد.اصغر که این نتیجه را بر نمی تابید بار دیگر ذکاوت و درایت خود را در میدان داری بازی به رخ کشید و با تلفیق درست تجربه خود در کنار جوانان تیم کاری کرد که مسی ها از مسلخی که در آن گرفتار شده بودند نجات پیدا کنند.

کسانی که حالا پای آنالیز این بازی شگفت انگیز هفته اول نشسته اند به خوبی درک کرده اند که جادوگر قمی چطور در تبریز هم آقایی می کند و البته بیش از هر کسی کراپی ها که باید در هفته دوم از مس پذیرایی کنند برای مهار این بازیکن تمام نشدنی نقشه خواهند کشید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۶

خوب شد بازی رو زنده پخش کردن و همه دیدن که این دسته تحلیل ها چقدر از واقعیت دوره

حسین یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۸

البته جادوگر حسین زاده خودش اهل شهر میانه ساکن قم می باشد در واقع از ترک های ساکن قم هستند …