کد خبر : 245752
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 14:13
-

درخشانی: امسال به جای گیتی‌پسند و مس ۵ تیم مدعی قهرمانی هستند

درخشانی: امسال به جای گیتی‌پسند و مس ۵ تیم مدعی قهرمانی هستند

محمد حسین درخشانی اعلام کرد امسال لیگی متفاوت پیش رو داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدحسین درخشانی در خصوص هفته اول لیگ فوتسال ایران گفت: بازی هفته اول‌مان مقابل گهرزمین هم خوب بود و هم سخت. سخت بود زیرا گهرزمین تیم سخت‌کوش است و در زمین آنها به زمین رفتیم. تاخیر در شروع لیگ و تعطیلی‌ها هم باعث دوچندان شدن مشکلات بود.

وی افزود: امسال لیگ شرایط متفاوتی دارد و فاصله تیم‌ها به شدت کم شده. چند تیم مدعی قهرمانی هستند و فاصله بالا و پایین لیگ آنقدر کم شده که در دیدارها اختلاف گل چندانی نبیینیم و فاصله تیم‌ها با یکدیگر کم باشد.

ستاره گیتی‌پسند که در بازی این هفته هر دو گل تیمش را به ثمر رساند درباره شرایط لیگ امسال عنوان کرد: به نظرم امسال ۴ یا ۵ تیم شانس قهرمانی دارند. درست است که مس و گیتی‌پسند همیشه مدعی اصلی بوده‌اند و جدال داشته‌اند اما به نظرم نتایج هفته اول را نباید آنچنان معیار اصلی در نظر گرفت. تیم‌های دیگری هم هستند که به فکر درخششند.

درخشانی در پایان در مورد شرایط گیتی‌پسند اضافه کرد: ما همیشه تلاش‌مان برای قهرمانی است و گیتی‌پسند همیشه به فکر کسب جام است. بازیکنان جوانی گرفته‌ایم اما امیدوارم نتایج در خور شان گیتی‌پسند بگیریم و به موفقیت برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.