کد خبر : 245840
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 15:26
-

بیانیه زندی‌بتن در واکنش به اعلام برنامه جدید لیگ‌برتر/ چرا شهرداری ساوه را سال گذشته حذف نکردید؟

بیانیه زندی‌بتن در واکنش به اعلام برنامه جدید لیگ‌برتر/ چرا شهرداری ساوه را سال گذشته حذف نکردید؟

باشگاه زندی‌بتن کلاردشت نسبت به اعلام برنامه جدید لیگ‌برتر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که واگذاری ضرب‌الاجلی امتیاز زندی‌بتن کلاردشت به مقاومت البرز تیم سقوط‌کننده به لیگ باعث واکنش‌های زیادی شده است، باشگاه زندی‌بتن کلاردشت شدیدا معترض شده و به همین منظور نیز بیانیه‌ای صادر کرده است:

در خصوص آخرین اظهارات سازمان لیگ مبنی به سقوط تیم زندی‌بتن کلاردشت طبق بند ۶ ماده ۵ یادآور می‌شود اگه قرار به اعمال قانون است باید این قانون برای همه تیم‌ها در تمام رده‌ها لحاظ شود و سوال اینجاست اگر زندی‌بتن در هفته اول در مسابقات شرکت نکرده است چطور با تیم‌هایی چون شهرداری ساوه و نفت امیدیه که در هفته آخر لیگ یک شرکت نکرده‌اند این قانون اعمال نشده است؟ در این صورت این‌ قانون شامل تیم‌های صعود کننده به لیگ‌برتر هم می‌شود.

طبق آئین‌نامه برگزاری مسابقات هم هیچ تبصره‌ای دال بر هماهنگی لازم با سازمان لیگ مبنی بر عدم حضور در مسابقات برای تیمی وجود ندارد.
حتی شخص رئیس فدراسیون هم نمی‌تواند در مالکیت یک تیم تعیین کننده باشد و این موضوع از اختیارت وزارت ورزش و جوانان است فلذا چنین رفتاری از سوی سازمان لیگ و فدراسیون‌ فوتبال قطعا باعث‌ دلسردی بخش خصوصی می‌شود و تبعات ان برای فوتسال این کشور است. اگر تیم مقاومت البرز از سوی سازمان لیگ جایگزین شود قطعا باشگاه زندی‌بتن جهت احقاق حق و خسارت‌های ناشی طبق آئین‌نامه برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ این موضوع را به طور جدی از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.