کد خبر : 245825
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 13:01
-

تحلیل فنی بازی آنا صنعت پاسارگاد قم و سن ایچ ساوه توسط حمید بی غم

تحلیل فنی بازی آنا صنعت پاسارگاد قم و سن ایچ ساوه توسط حمید بی غم

مربی و کارشناس فوتسال در مورد بازی آنا صنعت و سن ایچ ساوه صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی‌غم  مربی و کارشناس فوتسال از دیدار آنا صنعت‌قم و سن‌ایچ ساوه گفته است:

*بازی در قم همیشه دشوار است
تیم‌هایی که به قم رفته‌اند همیشه با مشکل مواجه شده‌اند. به دلایل مختلفی که نمونه‌اش سُر بودن کفپوش سالن است و از طرفی دیگر تماشاگران قمی به شدت تیم‌ها را با تشویق هایشان آزار می‌دهند. تیم آناصنعت با بازگرداندن دو ستاره فوتسال، عروجی و وفایی که تکنیک بالایی دارند و با توجه به فضای سالن هر تیمی را به شدت در لاک دفاعی فرو می‌برند که در بازی با سن‌ایچ همه چیز مشهود بود.

*درخشش وفایی و عروجی
سن‌ایچ در اول کار نتوانست تیم و بازیکنانش را به سالن و جو آن وفق بدهد و در همان لحظات ابتدایی شوک زده شد. از جهتی دیگر تیم آنا صنعت به سیستم ۲-۲ روی آورد تا فضا را برای عروجی و وفایی باز کند که این بازیکنان به راحتی با قدرت دریبلینگ خود فرصت سازی کنند. اما سن‌ایچی ها تمرکز خودشان را برای دفاع کردن گذاشتند که این برنامه برایشان کارساز نبود و ضربه خوردند.

*سن‌ایچی ها دیر به خودشان آمدند
نیمه دوم، سن‌ایچ نبض کار را دست گرفت و موقعیت‌های فراوانی را خلق کرد اما بد موقع گل چهارم را دریافت کردند و پس از اون روحیه و جنگندگی خودشون رو از دست دادند. به هر حال اول لیگ هستیم و بسیاری تاکتیک‌ها در تیم‌ها جا نیافتاده. اما در فوتسال ایران ابتدا تیم‌هایی موفق هستند که در لحظه‌ها از موقعیت‌های خود بهره ببرند. نکته‌ای که قمی ها به خوبی از پس اون برآمدند و به پیروزی رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.