کد خبر : 245818
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 12:52
-

تحلیل فنی بازی مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس توسط محسن خبیری

تحلیل فنی بازی مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس توسط محسن خبیری

محسن خبیری مربی وکارشناس فوتسال دیدار دو تیم مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس به شرح زیر مورد تحلیل و بررسی قرار داده است:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن خبیری مربی وکارشناس فوتسال دیدار دو تیم مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس به شرح زیر مورد تحلیل و بررسی قرار داده است:

*اشتباه بزرگ مربی مس در نیمه‌اول
در شروع لیگ همیشه بازی اول به دلیل عدم شناخت و آنالیز از حریف سخت می‌شود و بیشتر شناخت و تحلیل در شرایط بازی اتفاق می افتد. بازی دو نیمه متفاوت از دو تیمی که نسبت به هم کاملا متفاوت بودند. تیم مس کاملا باتجربه و پخته، در مقابل تیمی که کاملا جوان و بی تجربه. در نیمه اول تیم بندرعباس نوع بازی بر مبنای دفاع و ضدحمله بود که به خوبی توانست از اشتباهات بازیکنان باتجربه مس استفاده کنند و خیلی جالب بود که بعد از دریافت یکی و دوگل حداقل ده دقیقه از بازی گذشته بود،کادرفنی مس می‌توانست با یک تایم اوت به موقع این مسئله را به بازیکنان‌شان گوشزد کنند که مجدد از این راه گل دریافت نکنند که بازیکنان مس مجدد به حریف این فرصت را داده( ضدحمله) و دوگل دیگر دریافت کردند.

*بندرعباسی‌ها تحلیل رفتند
اما در نیمه دوم تیم مس به بازی برگشت و بازیکنان باتجربه‌شان بازی را خوب مدیریت کرده و از عقب نشستن کامل حریف استفاده کردند و با استفاده از کارهای گروهی و ضعف در منطقه عمق دفاعی حریف فرصت های زیادی خلق کرده و به گلهای زیادی دست پیدا کنند. در مجموع به نظربنده تیم بندرعباس تمام توان و انرژی خود را درنیمه اول گذاشت ودر نیمه دوم تحلیل رفتند و همین باعث شد که اشتباهات فردی آنها بر اثر ازبین رفتن تمرکزشان بیشتر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.