کد خبر : 245807
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 12:01
-

محمدی: سازمان لیگ حق و اجازه واگذاری امتیاز بوتیا به تیم دیگری را ندارد/قرار بود در مازندران بازی کنیم

محمدی: سازمان لیگ حق و اجازه واگذاری امتیاز بوتیا به تیم دیگری را ندارد/قرار بود در مازندران بازی کنیم

مالک ستاره بوتیا علیه تصمیم سازمان لیگ موضع گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، انتقال امتیاز زندی بتن کلاردشت به ستاره بوتیا تهران تبدیل به یکی از حواشی این روزهای فوتسال ایران شده است. انتقال امتیازی که گویا به سرانجام نخواهد رسید و با رای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، امتیاز این تیم از لیگ برتر فوتسال خارج شد تا مقاومت البرز به جای لیگ دسته یک در لیگ برتر بازی کند.

عباسعلی محمدی مالک باشگاه ستاره بوتیا در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این از عجایب و زیبایی‌های فوتسال ما است. سازمان لیگ بر اساس چه حق و قانونی می‌تواند امتیازی که به هلدینگ من تعلق دارد را بدون اجازه به شخص یا تیم دیگری واگذار کند؟ در این روند آن‌ها اگر من را هم قبول نداشتند، باید رضایت آقای صابر زندی مالک باشگاه زندی بتن کلاردشت را می‌گرفتند. نه اینکه به صورت خودجوش و یک طرفه از ما سلب امتیاز کنند و تیم دیگری را به عنوان جایگزین معرفی کنند.
محمدی ادامه داد: طی یک تفاهم‌نامه‌ای مابین دو شخص حقیقی و مجموعه خصوصی، امتیاز یک تیم به تیمی دیگر واگذار شده و نامه‌نگاری‌های لازم برای واگذاری امتیاز و خروج از استان آن توسط آقای زندی و باشگاه زندی بتن کلاردشت با هیئت فوتبال استان مازندران و اداره کل ورزش و جوانان مازندران صورت گرفته است و به آن‌ها نیز اعلام شده که به دلیل نبود خریدار در داخل استان، این امتیاز به ستاره بوتیا تهران واگذار شده است. در این بین یک‌سری تعهداتی باید از سوی مجموعه ستاره بوتیا انجام می‌شد که به هر دلیلی موفق به انجام آن نشدیم و کوتاهی صورت گرفت که باعث ایجاد بی‌اعتمادی از سوی مجموعه زندی بتن کلارشت نسبت به ما شد و یکسری مسائلی رخ داد که آقای صابر زندی ادعای مالکیت امتیاز را کردند که درست نبود و ما نیز اسناد و مدارک خاص خود را داریم. ولی ترجیح دادیم سکوت کنیم و سعه صدر داشته باشیم تا بتوانیم کار را در آرامش و خارج از هیاهو پیش ببریم اما توجه کنیم که ثمن معامله رخ داده است و این امتیاز به ما واگذار شده است. حالا باقی موارد به صورت توافق طرفین و یا شکایتی که آقای زندی حق دارند از ما بکنند، حل خواهد شد. در این بین سازمان لیگ حقی ندارد تا در این موضوع دخالت کند و امتیازی که حق ما است را بگیرد و آن را بدون رضایت ما به تیم دیگری واگذار کند. آن هم به این بهانه که مجموعه زندی بتن کلاردشت علاقه به تیم‌داری ندارند. در حالیکه مالک رسمی باشگاه ما هستیم. اما این مالکیت هنوز از سوی هیئت فوتبال استان مازندران به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام نشده‌است و بر همین اساس سازمان لیگ فوتسال ما را صاحب نظر نمی‌داند.
مالک ستاره بوتیا ادامه داد: بر اساس صحبتی که با آقای زندی داشتم، ما تصمیم گرفنیم قید گرفتن خروج از استان را بزنیم تا در استان مازندران بمانیم و با اسم ستاره بوتیا مازندران در مسابقات شرکت کنیم. چرا سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان ما را نمی‌دهد؟ ما دوست داریم در کلاردشت میزبان باشیم و این حق من است که به عنوان خریدار استان محل میزبانی خود را معین کنم. اما سازمان لیگ به دلیل آنچه عدم واریز ورودیه بازی‌ها می‌نامد اجازه ثبت سامانه را به ما نمی‌دهد. در حالیکه ما مبلغ ۱۵۰ میلیون به صورت نقد و ۲۰۰ میلیون به صورت چک به سازمان لیگ داده‌ایم. چک را هم سازمان لیگ برگشت زده است یعنی پولی در حساب نبوده و آن‌ها دنبال نقد کردن پول هستند. پس من بجای ۲۵۰ میلیود ورودیه ۳۵۰ میلیون به سازمان لیگ داده‌ام. چرا الان نمی‌توانم بازیکنان و کادر خود را ثبت کنم؟ چرا باید یک بخش خصوصی علاقه‌مند به فوتسال با این درگیری‌ها قید حضور در این رشته را بزند؟
محمدی در پایان گفت: آقای صابر زندی شخصا هیچ ادعایی بر روی مالکیت تیم ندارند ولی سازمان لیگ فوتسال به سادگی این امتیاز را به دلایل واهی دارد از ما می‌گیرد و به تیم دیگری واگذار می‌کند. اما من با تمام توان و قوا به دنبال احقاق حق خودم هستم و سعی می‌کنم پیروزی را با جنگیدن در زمین بدست بیاورم نه خارج از زمین و توسط حواشی مختلف.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.