کد خبر : 245788
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 10:18
-

بازیکنان بزرگ در تیم‌های لیگ پخش شده‌اند

کشاورز:در فوتسال هم قرارداد میلیاردی داریم / هزینه کرد تیم‌ها به کیفیت و جذابیت لیگ کمک خواهد کرد

کشاورز:در فوتسال هم قرارداد میلیاردی داریم / هزینه کرد تیم‌ها به کیفیت و جذابیت لیگ کمک خواهد کرد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است از الان نمی‌شود در مورد کیفیت لیگ حرف زد اما لیگ امسال از حالت دو قطبی در‌آمده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند معتقد است از الان نمی‌شود در مورد کیفیت لیگ حرف زد اما لیگ امسال از حالت دو قطبی در‌آمده است.

محمد کشاورز با اشاره به برد مقابل گهر زمین در اولین بازی فصل جدید لیگ فوتسال ایران اظهار داشت: «بازی سنگینی بود. با تیمی بازی داشتیم که هم از لحاظ امکانات، هم داشتن بازیکن و هم کادر فنی واقعا تیم گردن‌کلفتی است. همیشه بازی ابتدایی لیگ سخت است. به‌ویژه که ما با تیمی بازی داشتیم که سازماندهی خوبی دارد و از وجود هوادارنش هم سود می‌برد. بچه‌های ما واقعا خیلی تلاش کردند و جنگیدند. باید از آن‌ها تشکر کنم که جانانه این برد را گرفتند. ما از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده کردیم.»

وی افزود: «درست است که همه بردها و ۳ امتیازها در جدول تعیین‌کننده است اما این برد واقعا ارزش بالایی داشت. اول اینکه توانستیم مقابل یک تیم مدعی آن هم در خارج از خانه ۳ امتیاز بگیریم. وقتی از دل یک بازی سخت و نزدیک ۳ امتیاز می‌گیرید، شیرینی‌اش لذت دیگری دارد. ما هم با تمام توان بازی کردیم و خوشحالم توانستیم از این میدان سخت دست پر خارج شویم.»

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه حضور هوادار به فوتسال رونق و جذابیت می‌دهد، تصریح کرد: «واقعا از حضور تماشاگران لذت بردیم. خیلی عالی بود که بعد از چند سال لیگ ما با حضور تماشاگران شروع شد. باید از تماشاگران خوب گهر تشکر کنم که فقط تیم خودشان را تشویق کردند و کاری به ما نداشتند. واقعا جای هواداران در سالن‌های ورزشی خالی بود. وقتی ویدئوی بازی‌های دیگر را هم دیدم، خوشبختانه همه سالن‌ها پر بود. تماشاگر به فوتسال رونق و جذابیت می‌دهد. بازی‌ها را از حالت تمرینی و کسل‌کننده خارج می‌کند. بازی کردن جلوی هواداران حال ‌و هوای دیگری دارد و کِیف می‌دهد. آن‌ها به بهتر شدن کیفیت بازی‌ها کمک می‌کنند.»

محمد کشاورز گفت: «بازیکنان بزرگ در تیم‌های لیگ پخش شده‌اند. البته زود است از الان در مورد کیفیت لیگ بخواهیم صحبت کنیم. اما تیم‌های خیلی خوبی آمدند و سرمایه‌گذاری کردند. تیم‌های سن‌ایچ و گهر و چند تیم دیگر. مدعی زیادی داریم و لیگ ما از آن حالت دوقطبی در‌آمده است. هزینه‌هایی که تیم‌ها کردند، به کیفیت و جذابیت لیگ ما کمک خواهد کرد. امسال سال سختی در پیش است و برای تک تک بازی‌ها باید تا آخرین توان جنگید. من برای مربیان لیگ فوتسال احترام زیادی قائلم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. آن‌ها با دانش و دلسوزند. امیدوارم بتوانیم در پایان خروجی خوبی داشته باشیم.»

وی با اشاره به بازی هفته دوم گیتی‌پسند مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: «ابتدا حضور این تیم را در لیگ برتر فوتسال تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. آن‌ها هفته اول را با برد شروع کردند. رضا کردی فردی کارکشته در فوتسال است و تیم خیلی خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم هفته به هفته بهتر شویم و بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.»

‌سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سوال که آیا در فوتسال هم قرارداد میلیاردی داریم؟ افزود: «بله در فوتسال هم قرارداد میلیاردی داریم. بهتر است این طور پاسخ دهم که قراردادهای فوتسال بهتر از قبل شده است. معتقدم نسبت به تورمی که کشور ما دارد، قراردادها افزایش پیدا کرده است. واقعیت را بخواهید این تورم افسارگسیخته کشور است که باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود. بازیکن هم شغل دیگری ندارد و مدام در حال تمرین و بازی است.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

سیاه باز