کد خبر : 245935
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 11:46
-

تقی پور:تماشاگران فوتسال تلافی دو سال کرونا را در‌آوردند/بازی‌دادن همزمان به جوان و باتجربه لذت‌بخش است/دیگر از آن دوقطبی خبری نیست

تقی پور:تماشاگران فوتسال تلافی دو سال کرونا را در‌آوردند/بازی‌دادن همزمان به جوان و باتجربه لذت‌بخش است/دیگر از آن دوقطبی خبری نیست

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون معتقد است تماشاگران باعث رونق و جذابیت‌ این رشته هستند و با شور و شوقی که داشتند تلافی دو سال کرونا را درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور با اشاره به پیروزی مس سونگون در هفته اول لیگ جدید اظهار داشت: «همیشه اولین بازی هر تورنمنتی سخت است. مقابل تیمی بازی داشتیم که پر از انرژی و انگیزه بود. آمده بودند تا ثابت کنند چیزی کم از قهرمان ایران ندارند. انصافا هم واقعا دونده و جنگنده ظاهر شدند. یک روز زودتر هم آمده بودند تا با شرایط وفق پیدا کنند. به بچه‌ها گفته بودم که بازی سختی در پیش داریم. آن‌طور که باید نتوانستیم در نیمه اول انتظارات را برآورده کنیم. برنامه‌های ما خوب پیش نرفت و غافلگیر شدیم.»

وی افزود: «ما حریف را دست‌کم نگرفته بودیم. فقط توپ‌های ما گل نشد. هر چه توپ بردیم یا گلر حریف گرفت یا با بی‌دقتی از دست دادیم. از آن طرف در برگشت همان توپ‌ها در ضد حمله به گل ما رفت و ۴ بر یک عقب افتادیم. متاسفانه هر ۳ ضد حمله را هم پشت سر هم خوردیم و نباید این اشتباه را می‌کردیم. از بچه‌ها هم بخاطر همین شاکی بودم که چرا فرصت‌ها را گل نمی‌زنند و آن طرف حریف به راحتی می‌تواند به دروازه ما برسد. ما هر چقدر نزدیم، آن طرف بلافاصله جریمه شدیم.»

سرمربی مس سونگون ادامه داد: «در نیمه دوم به بچه‌ها گفتم که بعد از دو سال این هوادار آمده تا تیمش را تشویق کند و نباید آن‌ها را ناامید کنیم. کار سختی بود اما از عملکرد بچه‌ها راضی‌ام. تیمی دارم تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان. هماهنگ کردن این جور تیم‌ها سخت است اما بازی‌دادن همزمان به جوان و باتجربه لذت‌بخش است. ما هم تلاش خود را بیشتر کردیم و با دقت بیشتری از فرصت‌ها سود بردیم. اگر واقعا توپ‌های ما در نیمه اول گل می‌شد، می‌توانستیم برنده خارج شویم. با این حال خدا را شکر که توانستیم اولین گام را محکم برداریم.»

اسماعیل تقی‌پور گفت: «تماشاگران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند. تلافی آن چند سالی که کرونا اجازه نداد از حضورشان سود ببریم را در آوردند. خیلی حضورشان اهمیت داشت و بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای تیم ما را تشویق کردند. بازی تماشاگرپسندی بود و بازی که ۱۰ گل داشت، شک نکنید تماشاگر هم از آن لذت برد. این بازی برای ما هم تجربه بزرگی شد تا به راحتی فرصت از دست ندهیم. تیم حریف واقعا جوان و آینده‌دار است. چند ملی‌پوش هم داشتند و جان تازه‌ای گرفته بودند. این تیم شک نکنید یقه مدعیان را می‌‌گیرد.»

وی افزود: «امسال واقعا سال سختی در پیش داریم. دیگر از آن دوقطبی خبری نیست. تیم‌های خوبی سرمایه‌گذاری کردند. ۴، ۵ مدعی هستند که منتظرند تیمی بلغزد تا جایش را بگیرند. بازی به بازی باید پیش برویم و امتیازات همه حساس هستند. هر تیمی که مقابل مس سونگون قرار می‌گیرد، با انگیزه می‌آید. کراپ الوند تیم قدرتمندی دارد و جزو مدعیان همیشگی است. بچه‌ها حساسیت کار را می‌دانند و امیدوارم بتوانیم بازی تماشاگر پسند به همراه برد را داشته باشیم.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.