کد خبر : 245940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 12:13
-

شهرداری فعلا در راه کرج؛ شاید بعدا به سمت جاده چالوس!

شهرداری فعلا در راه کرج؛ شاید بعدا به سمت جاده چالوس!

شهرداری ساوه در هفته دوم در بیرون از خانه بازی دارد فعلا کرج و شاید کلاردشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شهرداری ساوه شگفتی ساز هفته اول لیگ برتر بود و در مصاف با کراپ الوند یک برد شیرین را کسب کرد.تیم کم ادعا که با بازیکنانی جوان و بومی و با مربی جوان خود از لیگ یک به لیگ برتر آمد شروع خوبی داشت اما هر هفته برای ساوجی ها حکایت تازه ای دارد. آنها در شرایطی در هفته دوم به میدان خواهند رفت که گنگ ترین حریف را دارند. بر طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال، مقاومت البرز جانشین ستاره بوتیا در لیگ برتر شد و طبیعتا شهرداری ساوه در هفته دوم باید در کرج به میدان برود.

شنیده می شود جلسه هماهنگی این بازی نیز عصر امروز در کرج برگزار خواهد شد با این حال تکاپوی بوتیایی ها برای وتو کردن تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ جدی است.آنها ابتدا با ثبت قراردادهای خود در هیات فوتبال مازندران و انتقال تیم به کلاردشت رسما بحث قراردادهای خود را قطعی کردند و سپس نامه انتقال امتیاز از زندی بتن به بوتیا را هم گرفتند تا خیالشان از این بابت هم راحت شود اما هنوز نتوانستند سازمان لیگ فوتسال را برای تغییر تصمیم خود مجاب کنند. 

تا لحظه نگارش این خبر شهرداری ساوه در کرج بازی خواهد کرد اما شاید به آنها گفته شود از همان کرج به جاده چالوس رفته و راه کلاردشت را در پیش بگیرند و در این شهر شمالی اولین بازی خارج از خانه خود را برگزار کنند.

در هر صورت این معما ساعت ۱۶ فردا حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.