کد خبر : 245944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 14:09
-

زندی:تصمیم گیری های اصولی برای سازمان لیگ تخلف است/بازی اول باید سه بر صفر شود/ با تیم های دیگر این برخورد را نکردند

زندی:تصمیم گیری های اصولی برای سازمان لیگ تخلف است/بازی اول باید سه بر صفر شود/ با تیم های دیگر این برخورد را نکردند

مدیرعامل زندی بتن آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت در مورد آخرین وضعیت واگذاری امتیاز این تیم به ستاره بوتیا گفت: تمام نقل و انتقالات و مراحل واگذاری باشگاه انجام شد و ما امروز مدارک را برای سازمان لیگ فرستادیم اما متاسفانه کسی مدارک را از ما نگرفت و گفتند که پرونده به کمیته انضباطی رفته است.
وی افزود: سازمان لیگ در شرایطی حکم به لیگ برتری شدن مقاومت البرز داده که چندین تخلف متعدد رخ داده است.اول اینکه خود هیات رئیسه سازمان لیگ غیر قانونی است و مدت هاست که از اتمام زمان آن می گذرد و باید مجمع برگزار شود به همین دلیل مصوبات آنها وجهه قانونی ندارد. از سوی دیگر آقای اصولی هم که در جلسات شرکت می کند و نظراتش به سازمان لیگ تحمیل میکند سمتی در این سازمان ندارد. ایشان رئیس کمیته فوتسال است و تصمیم گیری او برای تیم های لیگ تخلف است.
زندی ادامه داد: طبق صحبت های انجام شده با آقای نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایشان گفتند که نه خودش و نه آقای تاج چیزی در زمینه لیگ برتر ی شدن مقاومت و‌حذف امتیاز زندی بتن کلاردشت امضا نکرده اند. و این موضوع کاملا مشخص است که بخش خصوصی برای جمع کردن تیم و جابجایی های مالی با چالش های گوناگونی جهت شرکت در لیگ برتر مواجه است که باید با ما همکاری شود .بازی اول را نرفتیم و هیچ ادعایی نداریم و بازی سه بر صفر شود اما استناد دوستان به بند ۵ ماده ۶ است که انگار برای اولین بار قرار است برای ما اجرایی شود. فصل گذشته شهرداری ساوه به امیدیه نرفت و چند بازی دیگر هم در لیگ یک و دو برگزار نشد پس باید در همه این بازی ها تیم ها به دسته پایین تر سقوط کنند. و این قانون باید برای همه اجرایی شود و مطمئن باشید ما پیگیر این امر هستیم. و از سویی دیگر طبق بند ۷ ماده ۶ آمده که اگر تیمی حاضر در لیگ برتر قبل از فصل مسابقاتی کتبا اعلام به انصراف نماید سازمان لیگ باید آخرین تیم سقوط کننده از لیگ‌برتر را جایگزین آن تیم کند و جایگزین کردن مقاومت کاملا غیرقانونی است.
زندی ادامه داد: متاسفانه آقایان در سازمان لیگ طوری با بخش خصوص برخورد می کنند که دلسردی آن ها را در پی دارد. من بعنوان مدیر عامل زندی بتن کلاردشت تیمم را واگذار کردم و به نوعی نقشی در فوتسال ندارم اما به عنوان کسی که چند سالی در فوتسال بوده ام چنین رفتاری از سوی سازمان لیگ شایسته فوتسال این کشور نیستاین‌ امتیاز حق مردم شهرستان کلاردشت و استان مازندران است و من بعنوان عضو کوچکی از این شهرستان قطعا تا اخرین لحظه پیگیر حق و حقوقی که متعلق به این‌ شهرستان می باشد کوتاه نخواهم‌ امد و از مراجع ذیصلاح بطور جدی پیگیری خواهم کرد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.