کد خبر : 246293
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 20:02
-

پیش چشمان مربیان تیم ملی، سفیر گفتمان چند ملی پوش رو‌کرد+ عکس ها

پیش چشمان مربیان تیم ملی، سفیر گفتمان چند ملی پوش رو‌کرد+ عکس ها

سفیر چند بازیکن در حد تیم ملی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم سفیر گفتمان در مصاف با آنا صنعت پاسارگاد قم نمایش بسیار خوبی ارائه داد و حریف پرقدرت خود را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که سیامک داداشی و اصغر قهرمانی مربیان تیم ملی نیز در سالن فاطمه زهرا شهرری حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در رقم خوردن پیروزی پرگل سفیر گرچه تمامی ارکان این تیم نقش داشتند اما چند بازیکن در این دو هفته با عملکرد خوب خود چشم ها را خیره کرده اند. سید علی قاسمپور دروازه بان جوان سفیر گفتمان که با جدایی ناگهانی مجتبی نصیری نیا به گلر اول سفیر گفتمان تبدیل شد در بازی با آنا صنعت و در شرایطی که اصغر قهرمانی مربی دروازه بان های تیم ملی نیز عملکرد اورا زیر نظر داشت خیره کننده ظاهر شد تا یک نیو فولدر در درایو اطلاعات مربیان تیم ملی باز شود.

بهنام فعال دیگر ستاره درخشان سفیر بوده است. بازیکنی که در دو بازی اخیر در نقش عقب گیر ، گلزن هم ظاهر شده و به نظر می رسد با ادامه این روند پس از علی صانعی، از سوی وحید شمسایی هم به تیم ملی دعوت شود.

درست مثل علی خلیلوند که در این دو بازی با دوندگی های خود خستگی ناپذیر نشان داده و بعد از درخشش در تیم امید، برای تیم ملی بزرگسالان نقشه کشیده است.

مرتضی فرزانیان نیز پس از روزهای پرافت و خیز در بازی های دوستانه، در مصاف با آنا صنعت هت تریک کرد تا بار دیگر مربیان تیم ملی را برای دعوت او به اردوهای آماده سازی وسوسه کند.

بعید است از تعاریفی که داداشی و قهرمانی از این بازی برای شمسایی بکنند نامی از این چهار بازیکن برده نشود‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.