کد خبر : 246255
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 13:55
-

چرخ شهرداری روی کاکل این دو رکن‌آذینی چرخید

چرخ شهرداری روی کاکل این دو رکن‌آذینی چرخید

تیم فوتسال شهرداری ساوه به لطف درخشش دو خرید خوب خود از رکن‌آذین ۶امتیاز اندوخته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، خریدهای طلایی شهرداری ساوه از تیم فوتسال رکن‌آذین سقوط کرده در سکوت کامل انجام شد اما اکنون با درخشش آنها به شدت سر وصدا کرده است.

حمیدرضا مرادیان بازیکن سال گذشته رکن‌آذین خاور میانه که سال گذشته سال نه چندان خوبی را پشت‌سر گذاشت، امسال با تمرین آماده‌سازی فوق‌العاده توانست دو پیشنهاد لیگ‌برتری داشته باشد و در نهایت به شهرداری ساوه پیوست. 

سجاد یوسف‌خواه فلنک چپ پای رکن‌آذین اما شرایطی متفاوت داشت. او با درخشش در بازی‌های آخر تیمش با پیشنهاد گوانگژو چین روبرو شد اما مشکلات صدور روادید به چین درنهایت باعث فسخ قرارداد با باشگاه چینی و ادامه حضور در لیگ‌برتر ایران با شهرداری ساوه شد. 

مرادیان در هفته گذشته در ۶ثانیه به پایان گل شش امتیازی تیمش را مقابل‌ کراپ وارده دروازه سعید مومنی کرد و در این هفته هم دو گل از ۴ گل تیمش را مقابل مقاومت البرز به ثمر رساند تا در همین بازی های ابتدایی در قلب هواداران شهرداری را تسخیر کرده و البته که نیم‌نگاهی هم به اردوی تیم‌ملی داشته باشد. 

سجاد یوسف‌خواه نیز در بازی روز گذشته تیمش دبل کرد تا نشان دهد او نیز به دنبال فرصتی برای دیده شدن بیشتر در فوتسال ایران است؛ اتفاقی که بدلیل بد بسته شدن و اتفاقات مالکیتی در رکن‌آذین برای او و مرادیان رخ نداد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.