کد خبر : 246310
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 9:42
-

رضایی:مشکلات اقتصادی و نبود بودجه گریبان‌گیر فوتسال زنان شده است

رضایی:مشکلات اقتصادی و نبود بودجه گریبان‌گیر فوتسال زنان شده است

 چندی پیش بود که زمزمه‌های انصراف مس رفسنجان از سوپرلیگ شنیده می‌شد. خبری که نشان از شرایط نابسامان فوتسال زنان ایران و مشکلات مالی باشگاه‌ها می‌داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، درحالی که خبر انصراف مس رفسنجان از سوپرلیگ به گوش می‌رسید، عاطفه رضایی اعلام کرد که این باشگاه فصل آینده نیز در فوتسال تیمداری می‌کند.

 چندی پیش بود که زمزمه‌های انصراف مس رفسنجان از سوپرلیگ شنیده می‌شد. خبری که نشان از شرایط نابسامان فوتسال زنان ایران و مشکلات مالی باشگاه‌ها می‌داد.

عاطفه رضایی سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان در این خصوص گفت: اخیرا مشکلات اقتصادی و اسپانسرینگ و نبود بودجه گریبان‌گیر اکثر تیم‌های فوتسال زنان شده است و مس نیز از این قائده مستثنی نیست‌.

او ادامه داد: با وجود اینکه دختران فوتسال مس رفسنجان در چند سال گذشته از جانب باشگاه حمایت شده‌اند و مشکلات زیادی نداشتیم، امسال شرایط نامناسب مس را نیز تحت فشار قرار داده است.

سرمربی مس افزود: در زمان قرعه‌کشی این فصل سوپرلیگ دچار مشکلاتی شدیم و همان زمان بود که انصراف از لیگ مطرح شد. اما با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه این مسئله حل شد و در سوپرلیگ حاضر خواهیم بود.

 

عاطفه رضایی در خصوص آماده‌سازی شاگردانش برای فصل پیش رو گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم اما هنوز موردی قطعی نشده است. همچنین قصد داریم تست استعدادیابی برگزار کنیم تا بتوانیم از جوانان مستعد هم بهره ببریم.

او ادامه داد: امیدوارم بعد از پایان اردوی تیم ملی، تمرینات خود را شروع کنیم. اما با توجه به وضعیت کنونی هیچ اتفاقی قطعی نیست و ممکن است تصمیم بازیکنان برای انتقال به فوتبال، برنامه‌هایمان را تغییر دهد.

سرمربی مس در خصوص بحران کوچ از فوتسال به فوتبال اظهارکرد: اگر مبالغ قرارداد بازیکنان افزایش یابد و توجه به این رشته و تیم ملی آن بیشتر شود، می‌توان از این موج جلوگیری کرد.

رضایی در پایان گفت: حمایت بیشتر از تیم ملی فوتسال زنان و حضور مستمر در مسابقات تدارکاتی و جام آسیا بسیار کمک‌کننده است. همچنین شرکت کردن باشگاه‌های فوتسال در رقابت‌های آسیایی نیز می‌تواند این وضعیت را بهبود بخشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.