کد خبر : 246377
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 8:19
-

یاد دریایی ها زنده شد

تیپِ ۱۴۰۲ سفیر ، جاه طلبانه است

تیپِ ۱۴۰۲ سفیر ، جاه طلبانه است

روزگاری پایتخت به تیم تاسیسات دریایی می‌نازید و اینَک به آنان می‌بالد. به سفیرگفتمان.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، روزگاری پایتخت به تیم تاسیسات دریایی می‌نازید و اینَک به آنان می‌بالد. به سفیرگفتمان.

 اگر مس‌سونگون شش گل زده و گیتی‌پسند پنج‌گل، سفیری‌ها هم شش بار دروازه‌ آنای قم را فرو ریختند. مرتضی فرزانیان سه‌گل را به ثمر رسانده که مترادف شد با اولین هتریک‌ش از بدو بازی در لیگ‌برتر و بهنام فعال با دو گلش او را میان آقای‌گل‌ها جای داده. دیگر کسی که سنگر قمی‌ها را فتح کرده، محمد اسدشیر بوده و سفیرگفتمان جایگاه چهارم لیگ را به تسخیر خود در آورده است.

تیپِ ۱۴۰۲ سفیر، بر خلاف فصل گذشته این بار جاه‌طلبانه لیگ را آغاز نموده. پیشترها تا پایان هفته دوم، امتیاز مقابل آن‌ها “صفر” بود. گل‌های زده‌ی‌شان “یک” و “دوازده‌بار” چاقو خورده بودند! در کجا قرار داشتند ؟ در منجلاب، در تَه جدول! اما حالا کجا هستند ؟ چهارم لیگ، چند امتیاز دارند؟ چهار. چند بار موفق به گشودن دروازه‌ حریفان شده‌اند ؟ هفت‌بار . چند گل را دریافت کردند؟ چهار گل. فصل قبل لیگ را در چه رتبه‌ای به انتها رساندند؟ هفتم ! آیا زمان باور آن‌ها فرا رسیده است ؟

اگر از تصمیمات ایلومیناتی پیرامون تیمشان عبور کنیم، تابستان آن‌ها تشویش‌کننده بود. پرونده دیدارهای دوستانه با یک پیروزی و شش شکست بسته شد. مُهره‌های تاثیرگذار تغییر کرده‌ بودند و بازیکنان جدید برای طرفداران غریبانه به نظر می‌رسیدند. اما هر بار تصور کرده‌ایم کار سفیر تمام شده، آن‌ها از دل خاکستر برخیزیده‌اند و شعله فروزانی برپا ساخته اند، آن چه که تصادفی نبوده، بوده؟ به خصوص چشم به راه چند ستاره برای این تیم خواهیم بود.

رضا زرخانلی، مربی کهنه‌کاری که بارقه‌های نور امید را کاشته و برای بازیکنان جوانش به سرعت شناسنامه فوتسالیست‌های حرفه‌ای را صادر کرده و همه این‌ها بدین معنا که رایحه دلربایی از فوتسال پایتخت برمی‌انگیزد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.