کد خبر : 246410
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 20:52
-

تورنمنت بین قاره‌ای تایلند- ۲۰۲۳؛

جمهوری چک میلیمتری قهرمان شد/ کامبک ناتمام تایلند در شب رویایی بانکوک آره‌نا

جمهوری چک میلیمتری قهرمان شد/ کامبک ناتمام تایلند در شب رویایی بانکوک آره‌نا

تیم فوتسال جمهوری چک یا پیروزی ۶ بر ۵ مقابل تایلند جام قهرمانی تورنمنت بین قاره‌ای را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال تایلند در بازی فینال مقابل جمهوری چک و در حضور ۱۲هزار تماشاگر پر شور خود در نهایت در برابر چکی‌ها با نتیجه‌ای نزدیک تن به شکست ۶ بر ۵ داد تا جام سومین دوره مسابقات بین قاره‌ای فوتسال به اروپا برود. 

 

در این مسابقه تیم‌ملی چک با برتری فیزیکی و استفاده از اشتباهات مهلک تایلندی‌ها نیمه اول را با برتری قاطع ۵ بر صفر به رختکن رفت اما نیمه دوم این مسابقه آبستن حوادث دیگری بود. 

 

شاگردان سزار نونز اسپانیایی نیمه دوم را با ثبت اولین گل برای تایلند آغاز کردند و علی‌رغم دریافت گل ششم باز هم عقب ننشستند. آنها بازی را با فشار بی‌امان ۱۲ هزار تماشاگر تایلندی که سالن بانکوک آره‌نا را برای حریف اروپایی تبدیل به جهنم کرده بودند تا فاصله ۳دقیقه به سوت پایان به نتیجه ۶ بر ۵ رسانند که صحنه‌های احساسی و هیجان‌انگیزی را رقم زده بود. 

 

از دست رفتن دو فرصت عالی و برخورد توپ به دیرک دروازه چک در این دو دقیقه در نهایت حکم به قهرمانی حریف اروپایی و نایب قهرمانی تایلند زیر تشویق بی‌وقفه تماشاگرانش داد تا در روز کامبک نافرجام تایلند، هیچکس سالن را با ناراحتی ترک نکند. 

 

گفتنی است پیش از این دیدار نیز مسابقه رده‌بندی انجام شد که افغانستان موفق شد با شکست میانمار عنوان سومی را از آن خود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.