کد خبر : 246380
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 9:58
-

گیتی پسند بهتر از تیم فصل گذشته است

کردی: دروازه بانان ما چهار گل از زاویه بسته دریافت کرد/تعدادی از بازیکنانمان انتظارات را برآورده نکردند

کردی: دروازه بانان ما چهار گل از زاویه بسته دریافت کرد/تعدادی از بازیکنانمان  انتظارات را برآورده نکردند

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو اراک گفت: نخستین حضور در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کنیم و مقابل تیم مدعی گیتی‌پسند قرار گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال ایرالکو اراک گفت: نخستین حضور در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کنیم و مقابل تیم مدعی گیتی‌پسند قرار گرفتیم.

رضا کردی سرمربی تیم فوتسال ایرالکو اراک  در خصوص شکست مقابل گیتی‌پسند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: ابتدا به هواداران گیتی‌پسند که در کمال احترام به تیم ما و داوران، تیم خود را تشویق کردند تبریک می‌گویم. از زاویه دید تماشاگران بازی خوبی بود زیرا موقعیت‌های زیادی از جانب دوتیم ایجاد شد، اما متأسفانه تیم ما روی یک غافلگیری از هم پاشیده شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌هایی برای این دیدار داشتیم که بعد از دریافت گل اول شاکله تیم از هم پاشیده شد و هرچه تلاش کردیم دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. نخستین حضور در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کنیم و مقابل تیم مدعی گیتی‌پسند قرار گرفتیم که در روحیه بازیکنانم تأثیر گذار بود.

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو اراک با بیان اینکه دروازه‌بان گیتی‌پسند ستاره میدان بود، تصریح کرد: گیتی‌پسند تیم خوب و باشخصیتی است که پیروزی آن‌ها را تبریک می‌گویم. تیمی که برای این فصل کشاورز تشکیل داده، بهتر از تیم فصل گذشته است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کرد افزود: دروازه‌بان ما در بازی قبل کلین شیت کرد و بهترین بازیکن میدان بود، اما در دیدار مقابل گیتی‌پسند چهار گل از زاویه بسته دریافت کرد. تعدادی از بازیکنانمان هم انتظاری که داشتیم را برآورده نکردند و باید همراه با کادرفنی مشکل امروز بازیکنان را ریشه‌یابی کنیم تا در هفته‌های آینده به مشکل برنخوریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.