کد خبر : 246772
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 12:31
-

صبوری: بازی با فولاد زرند پایاپای بود/ ملی پوش افغانستانی در اختیار کمیته انضباطی است

صبوری: بازی با فولاد زرند پایاپای بود/ ملی پوش افغانستانی در اختیار کمیته انضباطی است

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: امروز بازی نزدیکی را بین دو تیم آنا صنعت و فولاد زرند شاهد بودیم و هر دو تیم شرایط پایاپای در بازی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های آناصنعت پاسارگاد قم و فولاد زرند کرمان اظهار داشت: تیم فولاد زرند کرمان در دو بازی قبلی خود باخته بود و از این رو در بازی امروز در صدد جبران نتایج گذشته اش بود و این تیم انصافا خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: امروز خیلی توپ از دست دادیم و توپ های آخر ما داخل گل نرفت و دروازه بان حریف نیز واکنش های خوبی از خود نشان داد.

وی افزود: در نیمه دوم تیم حریف را پنج خطا کردیم و این در صورتی است که در سه بازی اول لیگ همین طور بوده و حریفان خود را پنج خطا کرده ایم و در مجموع امروز برد شیرینی کسب کردیم و نیاز به سه امتیاز بازی داشتیم.

صبوری گفت: پس از باخت هفته قبل تیم آنا صنعت مقابل سفیر گفتمان تهران تیم خود را به شرایط روحی و روانی مناسب بازگرداندیم و روی ایرادهای بازی قبلی در تمرینات کار کرده بودیم.

وی افزود: تیم ما جوان است و ۸۰ درصد تیم زیر ۲۱ سال هستند و نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند و البته تیم حریف امروز نیز هم مهره های خوبی داشت و از تیم های خوب لیگ برتر فوتسال است.

وی در مورد غیبت رضا حسین‌پور ملی پوش افغانستانی آنا صنعت قم نیز گفت: این بازیکن هماهنگی اولیه را انجام داد و در تورنمنت کافا شرکت کرد و قرار بود بعد از تورنمت کافا در تمرینات ما شرکت کند که هنوز خود را به قم نرسانده است.

صبوری ادامه داد: این بازیکن باید به مدیریت باشگاه رجوع کند و مدیریت و کمیته انضباطی هر تصمیمی بگیرد تابع هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.