کد خبر : 246778
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 19:54
-

پرکاس در گفتگو با Fut5al :

محکوم به شکست کراپ بودیم/ شادی برد را همان شب تمام کردیم/ سه امتیاز را تقدیم هواداران سیرجانی کردیم

محکوم به شکست کراپ بودیم/ شادی برد را همان شب تمام کردیم/ سه امتیاز را تقدیم هواداران سیرجانی کردیم

سنگربان گهرزمین سیرجان گفت: برای بازگشت به جدول محکوم به کسب برد خانگی برابر تیم خوب کراپ الوند بودیم.

سینا پرکاس پس از پیروزی مقابل کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی بسیار سختی بود و البته که می‌دانستیم این هفته بازی سختی در پیش داریم. به هر حال تیم کراپ الوند بازیکنان و کادرفنی خوب و توانمندی داشت و انصافا تیم ارزشمندی را گردهم آورده بود. 

 

او افزود: ما این هفته محکوم به برد در بازی خانگی خودمان بودیم تا به جدول برگردیم. با تلاش بازیکنان و در راس آن حمایت مدیریت و هدایت و سرمربیگری آقای افضلی و کادرشان توانستیم بازی مهمی را مقابل ببریم سربلند از زمین خارج شویم. 

 

سنگربان گهرزمین با اشاره به تمرینات شاداب تیمش پیش از این بازی گفت: هفته خوبی بود و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و در نهایت هم موفق شدیم سه امتیاز ارزشمندی را تقدیم هواداران عزیز سیرجانی کنیم. 

 

پرکاس به روند گهرزمین در سه هفته اول لیگ اشاره کرده و گفت: اول فصل بدنسازی سنگینی داشتیم و شاید فشار بدن‌های ما بود که نگذاشت در دو هفته اول هماهنگی و کارآیی لازم را داشته باشیم ولی این هفته شرایط‌مان خیلی بهتر شد و اطمینان دارم در ادامه هم روز به روز بهتر خواهیم شد. 

 

او ادامه داد: استراتژی ما این است که بازی به بازی جلو برویم و رتبه‌ای در شان گهرزمین و در ادامه روند رو به رشد این تیم طی دوسال اخیر کسب کنیم. 

 

سنگربان گهرزمین با اشاره به شرایط خود نیز تاکید کرد: الحمدالله شرایط خوبی دارم و با تمریناتی که با آقای گلدوست انجام می‌دهم رفته رفته بهتر می‌شوم. 

 

پرکاس در خاتمه گفت: شادی بازی با کراپ الوند همان شب برای ما تمام شد و آماده می‌شویم برای بازی‌های بعدی تا بتوانیم انشاالله نوار موفقیت‌های تیم را امتداد بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.