کد خبر : 246848
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 15:05
-

دوئل لژیونرهای ایرانی فوتسال اسپانیا در نیمه‌نهایی تورنئو کاپ/ سه ایرانی مقابل احمدعباسی

دوئل لژیونرهای ایرانی فوتسال اسپانیا در نیمه‌نهایی تورنئو کاپ/ سه ایرانی مقابل احمدعباسی

در نیمه‌نهایی تورنمنت تورنئو کاپ، تیم‌های فوتسال پالما و آلبالی با ستاره‌های ایرانی‌شان امشب به‌مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از مدت‌ها آماده‌سازی، انتهای هفته جاری مسابقات بین‌المللی فوتسال در اروپا آغاز خواهد شد. از همین‌رو تیم‌های فوتسال وینیا آلبالی والدپنیاس و پالما ده‌مایورکا امشب _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ در دومین بازی نیمه‌نهایی تورنمنت تورئو کاپ موچوماس مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

آخرین بازی این دو تیم قبل از شروع فصل ۲۳/۲۴ (در پاویون مجموعه ورزشی ویرجن د لا کابزا و از ساعت ۲۱:۰۰) رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. پالما قهرمان فعلی اروپاست، تیمی که در مقایسه با فصل گذشته چندین مصدوم دارد اما با خرید رومان گاستالدی، برونو گومز، رومولو تقویت شده است.

ضمن اینکه سالار آقاپور، ویلیان و مارسلو. اولین بازی پیش‌فصل خود را برای مردان آنتونیو وادیلو انجام خواهند داد و همچنین سومین بازی وینا آلبالی والدپنیاس پس از پیروزی مقابل موویستار اینتر و شکست مقابل الپوزو مورسیا کاستا کالیدا خواهد بود.

حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور ستاره‌های ایرانی پالما در فصل جاری هستند و سعید احمدعباسی دیگر لژیونر ایرانی در وینا آلبالی توپ می‌زند که این رقابت نه‌چندان حساس می‌تواند با حضور این چهار بازیکن جذابیت خاصی به خود بگیرد.

دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی که افتتاحیه این مسابقات نیز بوده، توسط غیرت و بارسا از ساعت ۱۹:۰۰ امشب برگزار می‌شود و فردا یک‌شنبه بازی رده‌بندی از ساعت ۱۸:۳۰ و بازی پایانی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود. گفتنی است شمارش‌معکوس برای شروع مسابقات آغاز شده و دو هفته دیگر رسماً استارت خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.