کد خبر : 246813
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 8:41
-

راز ۹ امتیازی شدن مس در اختیار یک بازیکن!

راز ۹ امتیازی شدن مس در اختیار یک بازیکن!

مس با درخشش بازیکنان جوان و با تجربه صدرنشین است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم مس سونگون با وجود یک نیمه جهنمی که در هفته ابتدایی لیگ مقابل پالایش نفت بندرعباس داشت موفق به کسب پیروزی در هر سه دیدار خود شده تا با آمار جالب ۶ گل زده در هر دیدار بر صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند.

مس سونگون در این فصل با تلفیق درستی از جوانی و تچربه توانسته خود را باز هم در زمره مدعیان اصلی قهرمانی قرار دهد. نمایش خوب بازیکنان جوانی چون بهروز عظیمی، مجتبی پارساپور و بلال اسماعیلی به خوبی با تجربه چهره هایی چون اصغر حسن زاده، حمید اجمدی و فرهاد فخیم آمیخته شده است و اضافه شدن مهدی جاوید نیز می تواند تیغ مسی ها را تیز تر کند.

در این میان حسن زاده همچون همیشه با دوری چستن از حواشی کاری که باید انجام دهد را به درستی در زمین پیاده می کند. این بازیکن در مصاف با مقاومت البرز نیز با زدن دو گل و دادن پاس گل به هم تیمی های خود مرد اول میدان بود و نشان داد که بازیکنی است که تمام شدنی نیست و فوتسال ایران باید از توانایی هایی او همچنان استفاده کند.

خصوصیت بارز حسن زاده این است که در همه این سال ها کمتر دچار حاشیه و افت شده و همواره خود را روی سطح بالایی از یک فوتسالیست نگه داشته و همین عامل باعث شده تا افتخارات گوناگونی را در فوتسال دشت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

این تیم این همه سال بدون امثال حسن زاده قهرمان شده این چه حرفهایی است که میزنید

مهدی بیرانوند شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

حسن زاده و مهدی جاوید دوبازیکن در زمره برترینهای جهان هستند و کنار گذاشتن امثال این بازکتان از تیم ملی به عیچ بهانه ای قابل قبول نیست ،موجه‌ترین بهانه می‌تونه ذگجوانگرایی باشه،اما این دلیل هم کاملا مردود است چون دلیل جوانگرایی استفاده از نیروی جوانی و موفقیت بهتر تیم است بنابرین وقتی بازیکنی بهتر از بازیکن جوان برای تیم کار کند هیچ دلیل عقلانی وجود ندارد که کنار گذاشته شود،شمسایی باید بداند که با تلفیق امثال این دوبازیکن تاثیر گذار با بازیکنان جوانی مثل سالار اقاپور میتواند به فینال قهرمانی جهان برسد