کد خبر : 246831
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 13:19
-

شمسایی: گیتی پسند و مس سونگون شرایط خوبی دارند/ جاهای خالی تیم ملی با رصد لیگ پر می شوند

شمسایی: گیتی پسند و مس سونگون شرایط خوبی دارند/ جاهای خالی تیم ملی با رصد لیگ پر می شوند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با رصد لیگ، بازیکنانی که در پست‌های خالی در تیم ملی نیاز داریم را به اردو دعوت می‌‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: هدف از حضور در محل برگزاری مسابقات لیگ برتر و ارزیابی ما از لیگ برای انجام ۳ پروسه و دیدن همه بازیکنان جوان و با تجربه‌‌ است که همگی در این ۳ هفته از شروع لیگ خوب بودند و نتیجه این جریان دعوت بازیکنان مدنظر برای پست‌‌‌ های مختلف تیم ملی است.

وی افزود: در ۳ هفته شروع لیگ دو تیم‌ مس و گیتی پسند شرایط خوبی نسبت به سایر تیم‌ها داشتند. تیم سن ایچ نیز بعد از هفته اول به لیگ برگشت، کمی نگرانی برای تیم کراپ دارم.

وی ادامه داد: لیست ۲۵ نفره ای را به فدراسیون اعلام کردیم. باید تمام جوانب را درنظر بگیریم، بعد از اردوی تیم ملی که از ۱۵-۱۹ شهریور ماه برگزار می‌شود از این تعداد، ۱۴ نفر اصلی انتخاب می‌‌‌شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: فکر می‌‌‌کنم با نبود حسین طیبی، مسلم اولاد قباد، سعید احمدعباسی که در اسپانیا حضور دارند و از طرفی وضعیت نامشخص سالار آقاپور باید منتظر هفته‌های آینده باشیم تا وضعیت بازیکنان مشخص شود.

وی تصریح کرد: لیگ را رصد می‌‌کنیم و بازیکنانی که در پست‌های خالی در تیم ملی نیاز داریم را به اردو دعوت می‌‌کنیم.

شمسایی گفت: دو مهره کلیدی(حمزه کدخدایی و مسلم اولاد قباد) را در اختیار نداریم. علیرضا جوان هم به خاطر مشکل خدمت سربازی غایب است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.