کد خبر : 246883
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 8:55
-

پایمرد پاسخ دهد: روزپیکر برای نیمکت فولاد زرند پول خرج کرده بود؟

پایمرد پاسخ دهد: روزپیکر برای نیمکت فولاد زرند پول خرج کرده بود؟

سرمربی فولاد زرند همچنان مواضع گذشته خود را حفظ کرده است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از سومین شکست فولاد زرند در لیگ برتر فوتسال، امین پایمرد سرمربی این تیم در اظهاراتی عجیب که با واکنش چندین مربی همراه شد اذعان داشت: امسال چند مربی بیرون از لیگ برتر داریم که بیکار هستند و خرج می کنند که جای من در تیم باشند این در حالیست که تیم‌ ما از لحاظ فنی عالی است و از این تیم در آینده بیشتر خواهیم شنید.

این اظهارات حتی عذرخواهی باصره مدیرعامل این باشگاه را در پی داشت اما به نظر می رسید پایمرد از مواضع خود کوتاه نیامده و در یک استوری کنایه آمیز این اظهارات را ادامه داد.

در نهایت اما ظهر دیروز این مربی از سمت خود برکنار شد و ساعاتی بعد عباس روزپیکر سرمربی سابق تیم آذرخش بندرعباس هدایت این تیم را بر عهده گرفت. این در حالی است که پایمرد نیز در سمت کمیته فنی و مشاور عالی مدیرعامل در این تیم ماندنی شد.

حالا اما این سوال مطرح است که آیا روزپیکر که به جای پایمرد روی نیمکت فولاد زرند نشست بر طبق اظهارات این مربی برای حضور در جمع زرندی ها پول خرج کرده است؟ آیا روزپیکر همان مربی ای است که با هزینه کردن توانسته سرمربی فولاد زرند شود؟

ما چنین اعتقادی نداریم اما آیا پایمرد پای حرفی که زده می ایستد؟ اگر می ایستد چرا در سمت کمیته فنی و مشاور مدیرعامل در این باشگاه ماندنی شده است و اگر قبول ندارد بهتر نیست عذرخواهی کند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.