کد خبر : 246862
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 7:47
-

کشاورز: زود است درباره دو قطبی همیشگی مس و گیتی صحبت کنیم / شرایط ما برای قهرمانی خوب است

کشاورز: زود است درباره دو قطبی همیشگی مس و گیتی صحبت کنیم / شرایط ما برای قهرمانی خوب است

سرمربی تیم اصفهانی لیگ فوتسال درباره شرایط گیتی‌پسند صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم اصفهانی لیگ فوتسال درباره شرایط گیتی‌پسند صحبت کرد.

محمد کشاورز در خصوص شرایط گیتی‌پسند گفت: شرایط ما در گیتی‌پسند خوب است و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. کسب ۳ برد با همدلی تیمی، کار گروهی و تلاش بازیکنان بدست آمد. دوستان در کادرفنی هم زحمت می‌کشند و نتیجه‌اش شده کسب ۳ برد.

وی افزود: زود است تا درباره دو قطبی همیشگی مس و گیتی صحبت کنیم. اعتقادم این است که هنوز تیم‌ها فرصت دارند تا جا بیفتند. لیگ به تازگی شروع شده. به نظرم هر هفته لیگ پویاتر و بهتر می‌شود. به تبع آن شرایط تیم‌ها هم بهتر می‌شود و شاهد رقابت‌هایی جذاب خواهیم بود.

سرمربی گیتی‌پسند درباره اینکه قهرمان لیگ فوتسال در بازی مستقیم گیتی‌پسند و مس مشخص می‌شود؟ گفت: نمی‌توان گفت قهرمان از دل بازی گیتی‌پسند و مس بیرون می‌آید. اعتقادی به این ماجرا ندارم. تمام بازی‌ها مهم است. بارها در لیگ اتفاق افتاده که قهرمان از دل بازی‌هایی که از دید مخاطب کم اهمیت است بیرون آمده. دیدگاه من این است که همه بازی‌های برای ما اهمیت دارد و نمی‌توانیم بگوییم قهرمانی با برنده این بازی مشخص می‌شود

کشاورز درباره شرایط تیم اصفهانی در کورس قهرمانی اظهار داشت: همان‌طور که گفتم شرایط ما برای قهرمانی خوب است. این شرایط خوب بخاطر انسجام تیمی و تلاشی است که تمام اعضای تیم، چه کادر فنی و چه بازیکن، انجام می‌دهند. جا دارد که از همه اعضای باشگاه تشکر کنم که برای فراهم کردن شرایط خوب تیمی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.