کد خبر : 246951
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 15:23
-

اصغری مقدم:از هر لحاظ آماده رویارویی با مس هستیم/ بازیکنان توانایی خود را به شمسایی نشان دهند/ هواداران ما را تنها نگذارند

اصغری مقدم:از هر لحاظ آماده رویارویی با مس هستیم/ بازیکنان توانایی خود را به شمسایی نشان دهند/ هواداران ما را تنها نگذارند

سوت هفته چهارم بازی های لیگ برتر فوتسال کشور با رویارویی ۲ مدعی قهرمانی در ساوه زده می‌شود و برهمین اساس سرمربی تیم فوتسال سن ایچ از هواداران برای حضور پرشور در ورزشگاه برای تشویق شاگردانش دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری مقدم گفت: میزبانی از تیم مس سونگون یک فرصت برای تیم ما است که در کنار استفاده از این فرصت از هواداران نیز میخواهیم ما را در این بازی تنها نگذراند.

وی با اشاره به حضور سرمربی تیم ملی(وحید شمسایی) در این بازی اضافه کرد: انتظار داریم بازیکنان تیم از این فرصت هم برای پیروزی تیم و هم برای نشان دادن توانایی های خود نهایت استفاده را ببرند.

اصغری مقدم اظهار کرد: بازی‌های گذشته تیم سونگون به خوبی ارزیابی و برای بازیکنان تشریح شده و از هر لحاظ آمادگی لازم را برای رویارویی با این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ با بیان اینکه فرشید نادری یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم به علت مصدومیت در ترکیب این تیم حضور ندارد گفت: سایر اعضای تیم با توجه به برد هفته گذشته مقابل شهرداری ساوه آمادگی روحی و جسمی خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تیم مس سونگون یکی از تیم های بزرگ و قدرتمند با سابقه قهرمانی کشوری و آسیایی است اضافه کرد: تیم سن ایچ نیز تیم آماده و خوبی است و تمام تلاشمان را برای نمایش یک بازی خوب و قدرتمند به کار خواهیم گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.