کد خبر : 246953
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 15:29
-

صبوری: به بازیکنان گوشزد کردم که بازی با فرش آرا دشوار است/حسن زاده با بیشتر بازیکنان ما کار کرده است

صبوری: به بازیکنان گوشزد کردم که بازی با فرش آرا دشوار است/حسن زاده با بیشتر بازیکنان ما کار کرده است

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: فرش آرا تیم خوب و قابل احترامی است و بازی مقابل این تیم در مشهد بسیار سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری اظهار داشت: فردا بازی دشواری را با فرش آرا در پیش داریم، از این رو باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

وی بیان کرد: بعد از بازی هفته قبل مقابل فولاد زرند کرمان،‌ تمرینات آماده سازی ویژه ای را برای بازی با فرش آرا انجام دادیم و امیدواریم نتیجه مناسبی از بازی با این تیم کسب کنیم.

وی ابراز داشت: بازی با فرش آرا که امسال نتایج خوبی گرفته است برای تیم ما بازی سختی به شمار می آید و این نکته را به بازیکنان خود گوشزد کرده ایم تا در مقابل حریف کم نیاوریم.

صبوری افزود: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و تماشاگر پسند باشد.

وی با اشاره به این که محسن حسن زاده از مربیان قمی، سرمربی فرش آرا مشهد است گفت: این موضوع به طور حتم در دیدار فردا تاثیر دارد چرا که حسن زاده از شهر قم بوده و با بازیکنان ما کار کرده است و این شناخت دو جانبه است.

وی یادآور شد که بازیکن محروم و مصدومی برای دیدار فردا ندارد و آنا صنعت با ترکیب کامل به مشهد رفته است.

دیدار تیم های فرش آرا مشهد و آنا صنعت قم از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر فردا به میزبانی فرش آرا برگزار می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.