کد خبر : 246927
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 11:26
-

عیار سن ایچ این فصل، فردا مشخص می شود!

عیار سن ایچ این فصل، فردا مشخص می شود!

سن ایچ به پیروزی مقابل مس فکر می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم سن ایچ ساوه پس از غافلگیری در بازی نخست خود مقابل آنا صنعت در قم و پذیرش شکست در مقابل تیم مربی سابقش، در هفته های دوم و سوم موفق به پیروزی مقابل تیم های پوشاک حافظ ساری و شهرداری ساوه شد با این حال اهالی فوتسال معتقدند پیروزی در این دو بازی نسبتا ساده مقابل تیم هایی که تازه لیگ برتری شدند عیار تیم اصغری مقدم را مشخص نکرده و بازی با مس سونگون می تواند نشان دهنده این باشد که آیا سن ایچ در این فصل هم در کورس مدعیان خواهد بود یا نه؟

تیم یکدست اصغری مقدم در شرایطی از مس سونگون پذیرایی می کند که دو تیم در فصل قبل در ساوه با هم روبرو نشدند. با توجه به تشریفاتی شدن بازی های هفته آخر فصل گذشته، به درخواست باشگاه مس و پذیرش باشگاه سن ایچ، دیدار دو تیم به جای ساوه در تبریز برگزار شد تا جشن قهرمانی مسی ها در خانه برگزار شود و حالا پس از دو فصل نارنجی پوشان بار دیگر به ساوه آمدند تا این بار در جهنم سالن فجر به پیروزی فکر کنند.

حضور تماشاگران ساوجی از یک سو و حضور وحید شمسایی از سوی دیگر باعث خواهد شد تا جو به خصوص برای مس سونگون که داعیه ملی پوشان زیادی را دارد سنگین شود و این عامل شاید باعث شود سن ایچ با خیال آسوده تر به سمت کسب سومین پیروزی و ۹ امتیازی شدن و رسیدن به امتیازهای مس سونگون حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.