کد خبر : 246923
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 11:07
-

نخ باف:امیدواریم با تفکرات سرمربی جدید روی نوار پیروزی قرار بگیریم/تماشاگران به سالن بیایند/ جای خالی برای جذب بازیکن نداریم

نخ باف:امیدواریم با تفکرات سرمربی جدید روی نوار پیروزی قرار بگیریم/تماشاگران به سالن بیایند/ جای خالی برای جذب بازیکن نداریم

مدیرعامل تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تیم کراپ با توجه به کسب نتایج ضعیف در سه هفته نخست رقابت های لیگ برتر، سعی دارد با قدرت این مسابقات را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن نخ باف تصریح کرد: تیم ما مراحل آماده سازی خود را قبل از رقابت های لیگ برتر با نفرات جدید به موقع آغاز کرد و علی رغم فرصت های داده شده به سرمربی سابق این تیم، متاسفانه نتوانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه شوک جدیدی به تیم وارد کنیم، با قبول استعفای رضا لک،‌ تصمیم گرفتیم از علی افضل،‌ یکی از سرمربیان خوش فکر و با سابقه این رشته استفاده کنیم و خوشبختانه در حال حاضر نیز این تیم تمرینات منظم خود را با سرمربی جدید پیگیری می کند و با توجه به اینکه فردا /سه شنبه/ میزبان تیم دوم جدولی گیتی پسند هستیم، امیدواریم با تفکرات سرمربی جدید بتوانیم رقابت های لیگ برتر را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

نخ باف تاکید کرد: این در حالی است که تیم ما به عنوان تنها نماینده لیگ برتری فوتسال استان نیازمند حمایت های همه جانبه از سوی مردم و مسوولان است و حداقل خواسته ما نیز این است که در زمان میزبانی،‌ تماشاگران برای دلگرمی بازیکنان ما هم که شده جهت تشویق به سالن مسابقه بیایند.

مدیرعامل تیم فوتسال کراپ الوند خاطرنشان کرد: با توجه به جذب بازیکنان شایسته برای این تیم، در حال حاضر هیچ جای خالی برای گرفتن بازیکن نداریم و با همین نفرات بایستی ادامه رقابت های لیگ برتر را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.