کد خبر : 246933
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 12:01
-

هشت سرباز زیر نگاه یک چهره! + عکس ها

هشت سرباز زیر نگاه یک چهره! + عکس ها

برای ۸ بازیکن مس سونگون، بازی با سن ایچ اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر همراه با دستیارانش بازی ها را از نزدیک نظاره کرده است برای هفته چهارم به ساوه خواهد رفت تا جدال حساس سن ایچ و مس سونگون را از نزدیک نظاره کند. دو تیمی که با در اختیار داشتن بازیکنان مطرح از تیم های شاخص این فصل هستند. شمسایی در هفته اول بازی سن ایچ مقابل آنا صنعت را از نزدیک نظاره کرد و برای دومین بار است که شاگردان اصغری مقدم را محک می زند.شمسایی در هفته دوم هم بازی دشوار مس سونگون مقابل کراپ الوند را نظاره کرد و حالا برای بازیکنان مس،دومین بازی مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی فوتسال جذاب خواهد بود. بازیکنانی که پیش از این تجربه حضور در تیم ملی را داشتند یا امیدوارند در لیست جدید وحید شمسایی باشند.

علی اصغر حسن زاده

یکی از موثرترین بازیکنان مس سونگون در سه بازی ابتدایی بوده است.کاپیتان سابق تیم ملی که همچنان امیدوار به بازگشت به تیم ملی است. او برخلاف علیرضا صمیمی و احمد اسماعیل پور از تیم ملی خداحافظی نکرده و این یعنی بخشی از انگیزه اش برای پوشیدن پیراهن مدافع عنوان قهرمانی مجاب کردن وحید شمسایی است که ژنرال تیم ملی را نادیده نگیرد. او در بازی با سن ایچ قطعا انگیزه روزهای ابتدایی فوتسال خود را دارد.

حمید احمدی

با وجود اینکه در گیتی پسند با شمسایی به مشکل خورد و حتی از تیم کنار گذاشته شد و این دلخوری تا مدت ها ادامه داشت شنیده می شود نام او در لیست ۲۵ نفره تیم ملی برای تورنمنت برزیل دیده می شود.این یعنی شمسایی کاری به گذشته ندارد و برای او مسائل فنی مهم است.بعد از نمایش ضعیف در بازی اول مس سونگون، احمدی در دو بازی بعدی نارنجی پوشان خوب کار کرده و اگر این روند را در بازی با سن ایچ هم ادامه دهد چه بسا از لیست ۲۵ نفره به لیست ۱۴ نفره اعزامی به برزیل منتقل شود.

مرتضی عزتی

او از بدشانس ترین بازیکنان ایران است.همیشه لب مرز دعوتی ها بوده و کمتر به تیم اصلی راه یافته اما اگر کم نوسان باشد بعید نیست به تیم ملی دعوت شود. او هم برای بازی مقابل سن ایچ و درخشش مقابل دیدگان شمسایی انگیزه دارد.

محمد شجری

در لیست ثابت محمد ناظم الشریعه قرار داشت اما حضور شمسایی در تیم ملی با مصدومیت او و همچنین ماجرای سربازی اش همراه شد. همین عامل باعث شد تا شجری فرصت بازگشت به تیم ملی را از دست بدهد.اینکه همچنان در سطح اول فوتسال بازی می کند یعنی می تواند به تیم ملی برگردد و شمسایی قطعا گوشه چشمی به او خواهد داشت.

بهروز عظیمی

یکی از آماده ترین بازیکنان این روزهای مس سونگون است.مغضوب اولین اردوی تیم ملی با هدایت وحید شمسایی که به خاطر تاخیر در پیوستن به تیم برای مدت ها خط خورد آنقدر قابلیت فنی دارد که شمسایی را مجاب به دعوت از او کند. عظیمی در لیست تیم ملی قرار دارد اما این دلیل نمی شود که مقابل دیدگان شمسایی کم کاری کند.

مجتبی پارساپور

فصل گذشته در کنار سالار آقاپور پدیده های مس سونگون و البته لیگ برتر ایران بودند.جایزه پدیده لیگ را هم گرفت و روند خویش را در این فصل هم ادامه داده است.او هم در لیست تیم ملی قرار دارد اما باید برای رسیدن به برزیل تلاش بیشتری بکند. بازی با سن ایچ فرصت خوبی برای رقم زدن این مهم است.

بلال اسماعیلی

سال ها قبل در فوتسال چهره شد و خیلی ها می گفتند از او زیاد خواهید شنید اما دیر دیده شد.فصل قبل در مس جرقه هایی زد اما این فصل بهتر کار کرده و در هفته دوم هم پیش چشمان شمسایی دو گل به کراپ زد.  اگر دل شمسایی را در بازی با سن ایچ ببرد بعید نیست او را در اردو های بعدی ببینیم.

مهدی رستمی ها

عجیب بود که در بازی اول علیرضا صمیمی را نیمکت نشین کرد.نمایش خوب او در نیمه دوم بازی با پالایش باعث شد تا تقی پور هم پس از شمسایی و صانعی به او اعتماد کرده و قفس توری مس را به او بسپارد.رستمی ها حالا داعیه گلری اول تیم ملی را دارد اما خودش خوب می داند که بازی با سن ایچ برای او بیش از همیشه مهم تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.